וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניון מרטין הושעה עד להודעה חדשה

אודי לובלסקי

26.4.2006 / 10:25

הפורוורד התלונן על דקות משחק, ולא ישחק יותר בפלייאוף. קובי עשוי להחליף למספר 24, אדי ג'ורדן מספר איך האטו את לברון

קניון מרטין, שחקנה של הדנבר נאגטס, הושעה משורות הקבוצה עד להודעה חדשה. הפורוורד לא שיחק במחצית השנייה של המשחק הראשון בטענה שהברך כואבת שלו. מאוחר יותר טענו שחקנים אחרים בקבוצה שהוא מתוסכל מדקות המשחק שלו ולכן העדיף לא להשתתף כלל. במשחק השני הוא לא פתח וראה רק 6 דקות פרקט. מעכשיו הוא אפילו לא יתלבש.

הנאגטס טענו כי מרטין הפגין "התנהגות שפוגעת בקבוצה". "זה עניין פנימי שנטפל בו בתוך המועדון", אמר המאמן ג'ורג' קארל.

על פי הפרסומים מרטין התעמת עם קארל תוך כדי ניבול פיו במהלך מחצית המשחק השני בו הפסידה דנבר 98:87. מרטין מחה על הדקות המעטות בהן זכה לשחק כאשר במחצית הראשונה שיחק מספר דקות מועט, ולא שותף לאורך כל המחצית השניה. חברו לקבוצה רובן פטרסון אמר כי מרטין חש כי הוא יכל לתרום והיה מתוסכל מישיבתו על הספסל.

כשנשאל המאמן קארל מדוע אינו מרבה לשתף את מרטין, הוא השיב: "הוא לא מתאמן הרבה, הוא רק רוצה להשתתף במשחקים. הפילוסופיה הזאת לא מקובלת עלי. הוא שחקן תחרותי עם לב ענק. הוא שיחק מצוין בחצי השני של המשחק הראשון מול אלטון ברנד".
הנאגטס כבר מורגלים לשחק ללא מרטין שסבל מפציעה בברכו השמאלית לאורך רוב העונה וישב באופן קבוע על הספסל.

כמו כן, במהלך העונה ניסתה הקבוצה להעביר את קיי מארט בטרייד, בעיקר לבקשתו של קואץ' קארל. הג'נרל מנג'ר קיקי ונדווי לא התלהב מהרעיון, אבל מעמדו של האחרון במועדון התערער, ולכן סביר להניח שבעונה הבאה הפורוורד הקשוח כבר יעטה מדים אחרים.

פרשנים רבים טוענים כי לדנבר נאגטס יש יתרון רב כשהם משחקים בדנבר, בגלל הדלילות בחמצן עקב מיקומה הגבוה של העיר. אז בקליפרס החליטו להתייחס לנושא ברצינות ויתאמנו בפפסי סנטר כבר ביום רביעי בכדי להתרגל לגובה הרב.

רכז הקליפרס סם קאסל אמר: "זה שונה, אבל אם אתה הולך להשתמש בזה כתירוץ אז לא כדאי שתשחק".

בריאנט עשוי להחליף את מספר חולצתו ל-24

יתכן ואוהדי קובי בריאנט יצטרכו לקנות חולצה חדשה בעונה הבאה. הכוכב של הלייקרס עשוי להחליף את מספר חולצתו מ-8 ל-24. קובי כיכב בחלק מקריירת התיכון שלו עם המספר 24 עד שהחליף לחולצה מספר 33 בכדי לתת כבוד לאביו. ב-10 עונותיו ב-NBA הוא שיחק רק עם המספר 8.

בעונה הקודמת חולצתו של הגארד הייתה הרביעית בטבלת המכירות של חולצות NBA. בכדי להחליף מספר חולצה, על קבוצת השחקן לדווח לליגה על ההחלטה לפחות שישה חודשים מראש. בנוסף, שחקן שנשאר באותה קבוצה צריך לשחק עם אותה חולצה לפחות ארבע עונות.
נכון לעכשיו, השחקן הוותיק ג'ים ג'קסון, שחתם בלייקרס במרץ האחרון, מחזיק בחולצה מספר 24. אבל קשה להאמין שזה מה שיעצור את קובי.

פלייאוף זה משחק של גברים


לברון ג'יימס השיג טריפל דאבל מרשים במשחקו הראשון בפלייאוף, וגם התקרב לאחד כזה בשני, אבל לא מהכיוון הרצוי. וושינגטון עצרה אותו על 26 נקודות ב-7 מ-25, 9 כדורים חוזרים ו-10 איבודים.

"התכנון הוא לחבק אותו ולנשק אותו ולהראות לו את הדרך לטבעת". הוא אחלה גבר, אנחנו אוהבים אותו", אמר בציניות המאמן אדי ג'ורדן. "לא נעשה שום דבר אלים. אנחנו לא הקבוצה הקשוחה ב-NBA, ואנחנו גם לא כל כך פיזיים, אבל הלילה באנו לשחק. לא יהיה שום דבר מלוכלך, רק פאולים חזקים וספורטיביים".

פאול אחד שכזה של ברנדן היווד על לברון האט אותו לשארית המשחק. זה הגיע בסוף הרבע הראשון, בשלב שבו ג'יימס קלע 9 מ-19 הנקודות של הקאבס, אבל מאז הוא הוסיף רק 2 נקודות ברבע השני, 4 בשלישי וקלע 2 מ-10 ברביעי. בהתקפה המכריעה של המשחק, בפיגור 87:84, 9 שניות לסיום, לברון מסר כדור פנימה לאנדרסון ורז'או, שמיד איבד אותו, במקום לקחת שלשה שהייתה יכולה להשוות את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully