וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאנט מלך הסלים, אלן מלך השלשות

20.4.2006 / 12:57

כוכב הלייקרס השיג ממוצע של 35.4 נקודות למשחק, הגבוה ביותר מאז ג'ורדן ב-1987. ריי אלן שבר את שיא השלשות לעונה, עם 269

קובי בריאנט קלע 35 נקודות בניצחון של הלייקרס 95:115 על ניו אורלינס במשחק האחרון של העונה הסדירה, והבטיח את תואר מלך הסלים. קובי השיג ממוצע של 35.4 נקודות למשחק, הגבוה ביותר מאז שמייקל ג'ורדן קלע 37.1 בעונת 1986/87. בריאנט סיים את העונה עם 2,832 נקודות, שמציב אותו במקום השביעי במספר הנקודות לעונה אחת. במקום הראשון ניצב ווילט צ'מברלין עם 4,029 נקודות מ-1962. "זו הייתה עונה מצוינת עבורי מבחינה אישית, אבל אני יותר גאה במה שהשגנו כקבוצה, בכך שהגענו לפלייאוף", אמר בריאנט.

ריי אלן שבר את שיא השלשות לעונה

ריי אלן הגיע למשחק של סיאטל מול דנוור כשהוא יודע שהוא רחוק רק בחמש קליעות אחרי דניס סקוט כדי לקבוע את שיא הקליעות לשלוש בעונה אחת. כבר ברבע הראשון השחיל אלן חמש זריקות מעבר לקשת, וברבע השני הוא הוסיף את השישית, ה-269 שלו העונה. השופט עצר את המשחק וכדור המשחק הוענק לאלן, לקול תשואות הקהל.

ביקרסטף משארלוט לא יודע אם יאמן בשנה הבאה

ברני ביקרסטף, המאמן והג'נרל מנג'ר של שארלוט בובקאטס, עדיין לא בטוח אם הוא יחזור לאמן גם בעונה הבאה וימשיך למלא את התפקיד הכפול עוד שנה. "אשקר אם אגיד שעדיין לא חשבתי על זה", אמר ביקרסטף, "היו לי הרהורים בנושא, אבל זה לא עניין כזה גדול".

וובר ואייברסון מתנצלים

אלן אייברסון וכריס וובר התנצלו על האיחור שלהם למשחק של פילדלפיה ביום שלישי מול הנטס. השניים לא ישבו על הספסל בלבוש אזרחי, ואייברסון עצמו ירד לחדר ההלבשה ברבע השני. "בניגוד למה שכולם אומרים, ממש לא רציתי להפגין חוסר כבוד כלפי מו (צ'יקס) או האוהדים", אמר אייברסון, "אני פה כבר עשר שנים, וזה מרגיז אותי שאנשים אומרים שאני מנסה בכוונה לפגוע ביחסים עם האוהדים".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

סגן קומישינר חדש

הנהלת הליגה אישרה את מינויו של אדם סילבר לסגן הקומישינר של ה-NBA מה-1 ביולי השנה. סילבר, בעל ותק של 14 שנה בהנהלת הליגה, ייחליף בתפקיד את רוס גראניק הוותיק, שפורש אחרי 30 שנה בליגה, כש-22 מתוכן שימש כמספר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully