וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס בכסאח עם סונדרס

9.4.2006 / 16:52

הסנטר של דטרויט סירב לחזור למשחק ההפסד מול אורלנדו לאחר שכעס על כך שהמאמן הוציא אותו. פליפ ניסה לדבר עמו, ביג בן התעלם

המתחים, הלחצים והעומסים של עונה שלמה מתחילים להשפיע על הפיסטונס. בן וואלאס, הסנטר האימתני שיהיה שחקן חופשי בקיץ, סירב להיכנס חזרה למשחק בהפסד לאורלנדו מג'יק בשבוע שעבר, אחרי שהמאמן פליפ סונדרס הוציא אותו כמה דקות מאוחר יותר.

7:57 דקות לסיום הרבע הרביעי קואץ' סונדרס הורה לוואלאס לנוח, וזה הגיב בעצבים וקללות. הוא שיחק קודם לכן את כל 15 הדקות של המחצית השנייה, וכעת מצא את מקומו בקצה קצהו של הספסל. המאמן ניסה להסביר לו את השיקולים מאחורי המהלך, אבל וואלאס ניפנף אותו.

כמה דקות מאוחר יותר סונדרס רצה להחזיר אותו למגרש, אבל וואלאס סירב לזוז, ואפילו לא הסתכל לעבר פליפ. הפיסטונס, שהיו בפיגור, חזרו למשחק ואיימו לגנוב ניצחון, ולכן פליפ שוב קרא לוואלאס, אבל הוא מצידו המשיך לשבת בקצה הספסל וסירב אפילו להצטרף לפסקי הזמן.

"הוא אמר שהוא לא יכול לשחק", הסביר סונדרס בסיום המשחק, וסירב להרחיב. ביג בן עצמו רק אמר שלא היה פצוע וישחק במשחקים הבאים כרגיל.


חדשות נוספות מהליגה:

* ג'מאל קרופורד מתעקש שהוא מעוניין להישאר במדי הניקס, ומקווה שהשמועות ששולחות אותו ושאר שחקני הקבוצה למקומות אחרים אינן נכונות.

* לואל דנג ואריק פיאטובסקי מהשיקגו בולס התנגשו אחד בשני באימון האחרון ויהיו מושבתים בימים הקרובים.

* כריס וובר מתח את גבו ולא שיחק בניצחון החוץ של פילדלפיה 75:89, כשלראשונה מזה חודשים ארוכים הציגה הקבוצה משחק הגנתי ראוי לשמו. בקו הקדמי פתחו סטיבן האנטר וסמואל דאלמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully