וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: וילנובה ויוקון ממשיכות. בקושי

המדורגות ראשונות נזקקו להארכה כדי להעפיל לאליט 8 על חשבון וושינגטון ובוסטון קולג'. גם ג'ורג' מייסון ופלורידה יהיו שם

משחקים מרתקים היה לנו הלילה (בין שישי לשבת) בטורניר המכללות המטורף שמעניקה לנו ליגת ה-NCAA. אחרי אינספור הפתעות והדחות של מדורגים, הפעם קונטיקט ו-וילנובה, שתיהן מדורגות ראשונות, הצליחו לחמוק בעור שיניהם ולהמשיך הלאה אחרי מותחנים שזלגו להארכה.

קונטיקט (1) - וושינגטון (5) 92:98 (אחרי הארכה)

הקרב בין ההאסקיז מהביג איסט להאסקיז מהפאק 10 הוליד קלאסיקה של מכללות. משחק מותח, מורט עצבים, מלא תהפוכות, אבל באיכות ירודה. קונטיקט עשתה כל מה שיכלה כדי להפסיד את המשחק, מסרה שיא עונתי של 26 כדורים ליריבה, כולל אחד בשניות הסיום, אבל איכשהו הצליחה ללכת הביתה עם ניצחון ביד.

יוקון מחקה פיגור 11 במחצית השנייה, ניצלה עבירה מטופשת של וושינגטון, וצהלה עם שלשה של רשאד אנדרסון ששלחה את המשחק להארכה, שם זה כבר לא היה כוחות.

"מתוך 1100 משחקי מכללות שהיה לי את הזכות ליטול בהם חלק", אמר המאמן המנצח ג'ים קלהון, "לעולם לא הייתי מעורב במשהו כזה".

מרקוס וויליאמס קיבל במחצית בראש מקלהון בגלל 7 איבודים, והתאושש במחצית השנייה בדרך לשיא קריירה של 26 נקודות (11 מ-11 מהקו) ו-7 אסיסטים. אנדרסון הפגיז 4 שלשות נוספות לשלשה הגדולה ההיא, וסיים עם 19 נקודות. היריבה הבאה תהיה ג'ורג' מייסון הקטנה. ברנדון רוי הוליך את וושינגטון עם 26.

ההימור שלנו: אמרנו, פגענו. 1/1 בערב, 4/5 במאזן הכללי.

וילנובה (1) - בוסטון קולג' (4) 59:60 (אחרי הארכה)

ההגנה של בוסטון קולג' התרכזה במהלך האחרון בגארדים אלן ריי ורנדי פוי, והשאירה את וויל שרידן פנוי מתחת לטבעת לסל הניצחון בשניות האחרונות של ההארכה.

וזה לא היה סל רשת, אלא חסימה מאוחרת של שון וויליאמס אחרי שהכדור עבר את שיא הגובה. "הסתובבתי וראיתי שהוא חופשי. אני לא מבין איך הוא היה כל כך פתוח. לא הגעתי בזמן, לצערי".

פוי הוליך את המנצחים עם 29 אחרי ששיחק בכל 45 הדקות, כדי לאזן לילה מחריד של ריי, שקלע 9 ב-3 מ-15 מהשדה. "הוא היה מותש, תהיתי אם יש לו דלק", אמר ג'יי רייט, מאמן הויילדקאטס, "אבל הוא לא רצה לצאת".

קרייג סמית' קלע 14, שאב 14 כדורים חוזרים, חילק 7 אסיסטים, ואיבד 7 כדורים בצד של בי סי, ששוב לא מצליחה להגיע לאליט-8. האיגלס שמרו עצמם במשחק למרות 21 איבודי כדור. בי סי לא הפסידה בהארכה משחק מאז 2003.

ההימור שלנו: פעם לוזרים, תמיד לוזרים. 2/2.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

וויצ'יטה סטייט (7) ג'ורג' מייסון (11) 63:55

האח, הידד! המשכנו ללכת על קוטלי הענקים של ג'ורג' מייסון וזה בדיוק מה שקרה. הסינדרלה הגדולה של הטורניר קיבלה מנה יפה מפלוריין קמפבל, שקלע 16 נקודות, הציגה הגנה גדולה ואחרי מישיגן סטייט ונורת' קרוליינה, פירקה גם את השוקרס. וויצ'יטה סטייט סיימה עם 20 מ-64 מהשדה (31 אחוז), כולל מאזן מבחיל מהשלוש - 3 מ-24.

"ניסיתי", אמר מאמן וויצ'יטה סטייט, מארק טרג'ן, "אבל לא יכולתי להוציא אותם מהקצב הזה". קמפבל, עם ממוצע שנתי של 10.7 נקודות, קולע בטורניר 17.4 למשחק. "בכל פעם שאנחנו עולים למגרש, אנחנו מרגישים שיש לנו מה להוכיח", אמר. הפטריוטס שיתקו את שון אוגירי עם 1 מ-8 מהשדה, כשרק פול מילר, עם 16 נקודות ב-7 מ-12, עושה עבודה התקפית סבירה ומוסיף 9 כדורים חוזרים.

ואנחנו המשכנו ערב גדול. 3/3

פלורידה (3) - ג'ורג'טאון (7) 53:57

קורי ברוור קלע סל מפתח תוך נפילה, סחט עבירה 27.5 שניות לסיום, השלים מהלך של שלוש נקודות והעלה את הגייטורס לרבע הגמר. "לפעמים קורים דברים שאתה לא יודע מהיכן באו", אמר מאמנו בילי דונובן.

הגייטורס יפגשו ביום ראשון את וילנובה, כשההויאס יתנחמו בעובדה שהגיעו לטורניר הראשון שלהם מאז 2001. ז'ואקים נואה היה מצוין עם 15 נקודות ועשרה ריבאונדים עבור האליגטורים, ברוור הוסיף 9. טורין גרין עזר עם 13 ואל הורפורד קלע 12. בצד השני בלט ג'ף גרין עם 15.

הערב שלנו נגמר ב-4/4 ו-7/8 בשני הערבים. מצוין, אם כי פחות חוכמה. לו היינו מתעסקים עם זה מתחילת הטורניר, זה היה משהו כמו 20 מ-4000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully