וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בכוס תה

23.3.2006 / 12:58

שחקן ומאמן עבר של הסלטיקס אמר שלדעתו פול פירס יכול להיות שחקן ההתקפה הגדול ביותר של בוסטון. ללארי בירד היה מה להגיד

סערה בכוס מים, או יותר נכון בכוס תתה, מתחוללת לה בבוסטון בימים האחרונים. שחקן ומאמן העבר של הסלטיקס ופרשן טלוויזיה של הקבוצה כיום, טומי היינסון, אמר כי פול פירס יכול להפוך לשחקן ההתקפי הגדול ביותר בהיסטוריה העשירה של הקבוצה הגאה מעיר השעועית. כן כן, לפני לארי בירד.

"בירד היה גדול, אין ספק", אמר היינסון. "אבל פירס יכול להיות יותר טוב מכולם, ואם ישחק מספיק שנים המספרים שלו לאורך הקריירה יהיו גבוהים מאוד"

כמובן שמיד היה עיתונאי חרוץ שישים ללארי לג'ד מיקרופון בפנים, והציפור לא איכזב. "האם אתה מבסס את זה לפי העונה הרגילה או לפי הפלייאוף?", שאל. "קשה להשוות בין שחקנים שהגיעו לגמר לשחקנים שלא. כשמתכוננים לשחק 6 חודשים בשנה, זה שונה לחלוטין מאשר מצב שבו מתכוננים לשחק 9 חודשים בשנה. כל הפוקוס שלי היה לשחק 9 חודשים בשנה".

"פול שחקן גדול, וזו כנראה עונתו הטובה ביותר", הוסיף. "הוא יודע לשמור, הוא מאוד תחרותי, יש לו יד טובה מבחוץ, הוא חזק בריבאונד. אין ספק שמדובר באחד הטובים בליגה, אני לא מנסה להוריד מערכו".

"אבל העניין הוא שהפלייאוף זה מה שעושה אותך כשחקן. אפשר לדבר כמה שרוצים על שחקנים אבל זה לא שווה כלום עד שאתה לא מתמודד על האליפות שנה אחרי שנה".

הממוצעים של פירס העונה הם 27 נקודות ב-47 אחוזים מהשדה, 6.7 כדורים חוזרים ו-4.7 אסיסטים. המאזן של הסלטיקס הוא 40:29, והקבוצה ממוקמת עשירית במזרח, ארבעה משחקים מאחורי פילדלפיה והמקום השמיני והאחרון לפלייאוף.

כשנשאל ספציפית לגבי ההשוואה של היכולות ההתקפיות, גם אז היה לבירד מה להגיד. "אם הייתי רוצה לקלוע 35 נקודות למשחק - בהנחה שאני יודע שאני לא מעפיל לפלייאוף - הייתי יכול לעשות זאת", אמר. "אבל זה לא סוג השחקן שאני. ומסביבי היה הרבה יותר כשרון מאשר יש או היה סביב פירס. המטרה שלנו הייתה לזכות באליפויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully