וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: דיוק הודחה בסוויט 16

24.3.2006 / 7:00

הפסידה 62:54 ל-LSU אחרי ערב נורא של רדיק. פיניש מופלא של UCLA הקנה לה ניצחון על מוריסון וגונזאגה. ממפיס וטקסס בשלב הבא

שמינית גמר טורניר המכללות יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי), כשכבר בשלב הזה נקבע שדיוק, הפייבוריטית הגדולה לזכיה בטורניר, תראה את הפיינל פור מהבית, אחרי הפסד ללואיזיאנה סטייט 62:54. יו.סי.אל.איי, עם הכוכב היהודי ג'ורדן פארמר, הדיחה את אדם מוריסון וגונזאגה אחרי פיגור של 9 נקודות שלוש דקות לסיום 71:73. גם ממפיס (אחרי ניצחון על בראדלי 64:80) וטקסס, שנעזרה בשלשה של הסניור קנטון פאולינו בשניית הסיום, ב"אליט 8".

דיוק (1) - אל.אס.יו (4) 62:54

אוי, איזו תקלה למייק ששבסקי. הבלו דווילס, עם ג'יי ג'יי רדיק ושלדון וויליאמס, הייתה הפייבוריטית של רבים בטורניר הזה. אבל כשהידית נכנסת ליום שחור ונשברת, ננעלים בפנים בלי יכולת לצאת. בעוד וויליאמס עשה את העבודה שלו, כשקלע 23 נקודות והוריד 13 ריבאונדים, רדיק לא היה במשחק. בהופעת אימה שהזכירה משהו את המשחק המפורסם של ג'ון סטארקס ביוסטון ב-1994, רדיק קלע 3 מ-18 מהשדה וסיים עם 11 נקודות. "זה כואב" התייפח הקלע בסיום. דיוק השלימה 18 מ-65 מהשדה, וכשקולעים ב-28 אחוז, לא מנצחים קבוצה כמו לואיזיאנה סטייט. ולא מנצחים את הביג בייבי. אגב, עשר שנים לא סיימה דיוק עם סכום כל כך נמוך במשחק.

גלן דיוויס קלע 14 נקודות למרות בעיית עבירות מוקדמת, והסתייע ב-13 כדורים חוזרים של חברו למשחק הפנים, טיירוס תומאס. אירוני, אבל היתרון האחרון של דיוק נרכש אחרי סל של רדיק, שהעלה ל-51:52 שלוש דקות וחצי לסיום. אבל לפני ואחרי הסל הזה הוא שותק על ידי הפרשמן גארט טמפל: "הוא כל הזמן התלונן לשופטים שלא שורקים לו עבירות".

ששבסקי דווקא היה הגון להודות: "קלענו באחוזים נוראיים, אבל אי אפשר להגיד שרק לנו יש חלק בזה. הם פשוט שיתקו אותנו".

ממפיס (1) - בראדלי (13) 64:80

הסינדרלה הגדולה של הטורניר, שהדיחה את קנזס (4) ופיטסבורג, נעצרה אצל המדורגת מספר 1, שניצחה בדיוק באותו הפרש בו עשתה זאת בשניים הקודמים. הגדרה חדשה ל"סוויט 16".

הטייגרס בונים בדרך כלל על דאנק של רודני קרני, שידליק אותם על הפתיחה. "זה מה שקרה הפעם, זה מה שקורה בדרך כלל", אמר קרני. הוא סיים עם 23 נקודות ותרם גם להגנה הנוקשה מאוד שהציבו שחקניו של ג'ון קליפארי. דריוס וושינגטון ג'וניור עזר לו עם 18 נקודות ושו וויליאמס עם 12.

בראדלי הסתמכה על פטריק או'בראיינט, שחקן השנה השנייה המתנשא לגובה 2.14 מטר, אבל הוא סיים עם 8 נקודות ו-14 ריבאונדים. "הכי חשוב ששמנו את המכללה על המפה", אמר או'בראיינט. הברייבס לא היו בחצי הגמר האזורי מ-1955.

ההימור שלנו: בול פגיעה. 1/2.

ווסט וירג'יניה (6) - טקסס (2) 74:71

קווין פיטסנוגל, הסנטר של ווסט וי, אוהב לזרוק לשלוש. פיטסנוגל הביא איתו את הידית מהבית וקלע 5 מ-9 מחוץ לקשת, כולל שלשה שאיזנה את התוצאה חמש שניות לסיום. אבל עם הבאזר קיבל הסניור קנטון פאולינו כדור מאיי ג'יי אברהמס, זרק כדי לנצח את השעון - וקלע שלשה משלו, שהביאה את הלונגהורנס לגמר האזורי.

"המפתח היה להוציא את הכדור ולהתקדם איתו", אמר פאולינו, "אחר כך ידענו שנראה כבר מה יקרה". מאמנו, ריק בארנס, הסביר מדוע לא לקח פסק זמן אחרי הסל של פיטסנוגל: "אמרתי להם, 'אם הם יקלעו, פשוט תריצו את הכדור לחלק השני של המגרש'".

טקסס קיבלה את לה מרקוס אלדרידג', כוכבה, בפורמה מלאה, עם 26 נקודות ב-11 מ-15 מהשדה ו-13 ריבאונדים, בהם שבעה בהתקפה. פי ג'יי טאקר עזר לצידו עם מאזן מרשים משלו של 15 ו-14. פאולינו הסתפק ב-8 נקודות.

בצד השני הוביל פיטסנוגל את המאונטנירס עם 19, כשמאחוריו מייק גאנסי עם 18.

ההימור שלנו: לא פגענו בהפרש, כן תפסנו את המנצחת. 2/3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

יו.סי.אל.איי (2) - גונזאגה (3) 71:73

ואכן, קבוצת הקאלט שלנו ממשיכה הלאה. יו.סי.אל.איי קלעה את כל 11 הנקודות האחרונות במשחק, והשאירה את אדם מוריסון בוכה על הפרקט. גונזאגה, שהובילה כבר ב-17 נקודות במחצית הראשונה, הולכת הביתה אחרי התמודדות שכבר הייתה בידיים שלה.

מוריסון קלע 24, ג'יי פי באטיסטה הוסיף 18 וזה נראה משחק בטוח של הבולוגס, שהובילו בכל מדדי הסטטיסטיקה במשחק ופשוט נפלו מהרגליים בסיום. 37 דקות של שליטה מוכללת ירדו לפח. התמונה הייתה ברורה: 62:71, דומיננטיות בצבע, אבל אז החל המהפך. "ברור שהיה מתסכל לרדוף אחריהם", אמר הגארד אארון אפללו, "היה לנו הרבה מזל". אפללו סיים עם 15 נקודות, כמו גם ג'ורדן פארמר, והסנטר לוק רישארד א'מבה א מוטה עזר עם 14 ו-10 ריבאונדים.

לוק רישארד קלע שתי זריקות עונשין שהורידו את ההפרש ל-7 ואז גם לקח ריבאונד התקפה שצימק ל-71:66. פארמר ניצל החטאה של מוריסון וגילח ל-3. ואחרי עוד החטאה של מוריסון קלעו הברוינס מהעונשין כדי לצמק לנקודה. באטיסטה איבד כדור, פארמר מסר לסנטר, ופתאום UCLA ביתרון. עוד החטאה של הבולדוגס הסתיימה בעבירה וגם בניצחון.

"קרה פה משהו מיוחד הלילה", סיכם פארמר, "אנחנו נזכור את המשחק הזה עוד הרבה זמן". דארן קוליסון הגארד הוסיף: "אין לי דרך להסביר את זה. זה הקאמבק הראשון שלי אי פעם - והוא מרגיש טוב מתמיד.

מוריסון התייפח ארוכות: "זו מכללה מיוחדת עם תוכנית מיוחדת. חבל שלא הצלחנו להביא לה ניצחון".

ההימור שלנו: עוד וי למאזן. 3/4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully