וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אצטרך להתמודד עם הסיטואציה"

15.3.2006 / 11:06

שאראס מגיב על הפיחות במעמדו, בגלל חזרתו של של ג'מאל טינסלי לאינדיאנה. בראון ממשיך לענות למארבורי, אוקאפור סיים את העונה

ההגעה של שרונאס יאסיקביצ'יוס לאינדיאנה פייסרס לוותה בהרבה רעש לא רק מצד יושבי היכל נוקיה, אלא גם באינדיאנפוליס. שאראס, שגם קליבלנד ויוטה הביעו בו עניין לפני פתיחת העונה, הוגדר כ"זכיה בפרס" כשחתם בפייסרס והעתיד נראה ורוד.

אלא שכרגע זה לא נראה טוב. ג'מאל טינסלי חזר לקבוצה לאחר שהחלים מפציעה, ושאראס שילם את המחיר כבר במשחק הניצחון על אורלנדו, כשלראשונה העונה לא ראה אפילו דקת משחק אחת. הרכז הראשון הוא אנתוני ג'ונסון, טינסלי שני ושאראס אמור להיות זה שיגבה אותם - מהספסל. כשמדובר בריק קרלייל, מאמן שמרן, לא ברור מה תהיה מנת חלקו של השחקן בהמשך.

"אין לי מה לומר מלבד העובדה שאצטרך להתמודד עם המציאות החדשה", אמר הליטאי המאוכזב. כשנשאל איך יפלס לעצמו את הדרך חזרה לפרקט, הגיב: "אעשה כמיטב יכולתי, נראה איך העניינים יתפתחו".

"מארבורי לא נשמע להוראות שלי"

לארי בראון וסטפון מארבורי שוב מתקוטטים. אחרי שבראון השיב למארבורי כי "הוא מקבל הרבה מאוד חופש ממני", הוסיף המאמן: "כמה שנים אני מאמן? העובדות מעידות על כך שמעולם לא עזבתי קבוצה במצב גרוע מזה שבו קיבלתי אותה. עכשיו תסתכלו עליי ותסתכלו על השחקן המדבר נגדי ותמצאו את ההבדלים". מארבורי, כמובן, התפרסם כשחקן שקבוצותיו האחרונות, ניו ג'רזי ופיניקס, יצאו נשכרות מהפרידה ממנו. בראון שיבח את משחקם של קוונטין ריצ'רדסון וג'מאל קרופורד, במיוחד בהגנה, וכשנשאל האם מארבורי מתעלם מהוראותיו, השיב: "אין לי שום ספק שכן". בראון הוסיף שאם בכלל, הבעיה של ניו יורק איננה היעדר חופשיות, והצביע על מיקומה הגרוע בטבלאות איבודי הכדור, אחוזי הקליעה מהשדה, אחוזי קליעה של היריבות וחסימות. "ועכשיו אתה רוצה חופש? איך אתה יכול לקבל חופש עם סטייסטיקות כאלו?"

אוקאפור בחוץ עד תום העונה

אמקה אוקאפור, הסנטר-פורוורד של שארלוט, סיים את העונה. השחקן פצוע מדצמבר בקרסולו והחמיץ 38 מ-39 המשחקים האחרונים של הקבוצה. "לו הייתם אומרים לי בתחילת העונה שזה יהיה הסיפור, הייתי צוחק", אמר השחקן, שכבר סבל מפציעה בגבו בעונה שעברה. "אני מאוכזב. כשחקן אתה רוצה להילחם ולהיות על הפרקט. אני גם עצוב בשביל האוהדים, אבל זו הסיטואציה וצריך להתמודד איתה".

אייזיאה הכחיש את ההאשמות נגדו

אייזיאה תומאס הכחיש בשימוע ראשוני את ההאשמות נגדו על הטרדה מינית. תומאס הואשם על ידי אנוקה בראון סאנדרס בינואר, בכך שאמר לה שהוא "מאוהב בה ומוצא אותה אטרקטיבית". לטענתה, ניסה לנשק אותה, וכשסיפרה את דבר ההטרדה פוטרה מהמועדון. מנכ"ל הניקס אמר כי אין לה שום הוכחות וכי היא מנסה להוציא כסף ותו לא: "אין שום מסמך המעיד על דבריה השקריים, וכל גרסה שכביכול תומכת בה נשמעת מפוקפקת", הצהיר. הוא הוסיף כי העובדת פוטרה משיקולים מקצועיים בלבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully