וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבו את ההצגה

גיל קדרון

27.1.2006 / 7:55

בלילה של שלושה משחקים, טרייד שכלל שבעה שחקנים ושלח את שצ'רביאק ממינסוטה בתמורה לריקי דיוויס, היה במוקד האירועים

כל הליגה חיכתה לראות מה קורה עם רון ארטסט ולאן אינדיאנה מחליטה לשלוח אותו. שאר העסקאות הפוטנציאליות היו במצב המתנה עד שעתידו של הרון-רון יתבהר. ובכן, יממה אחת בלבד אחרי שארטסט נשלח לסקרמנטו בתמורה לפז'ה סטויאקוביץ', בוסטון ומינסוטה רקחו דיל שכלל שבעה שחקנים ושלוש בחירות דראפט.

בוסטון תקבל את הפורוורד בעל יד הזהב (20 נקודות ב-50 אחוזים מהשדה, 40 מהשלוש ו-90 מהקו) וחוזה 40 המיליון, וולי שצ'רביאק, יחד עם העציץ מייקל אולווקנדי, דווין ג'ונס האלמוני ובחירת סיבוב ראשון עתידית. אל מינסוטה יגיע ריקי דיוויס האתלטי יחד עם מארק בלאונט, מרקוס בנקס, ג'סטין ריד ושתי בחירות סיבוב שני אופציונליות.

הוולבס חיפשו שותף לקווין גארנט שייתן אופציה שנייה מגוונת יותר משצ'רביאק, בייחוד לאור המאזן 15:9 שהגיע מאז הפתיחה הטובה שכללה 12 ניצחונות ו-6 הפסדים. דיוויס וטרנטון האסל יתנו למאמן דווין קייסי צמד אתלטי והגנתי, כשלדיוויס (19.5, 4.5 כדורים חוזרים ו-5.3 אסיסטים) יש גם יכולת ליצור לעצמו מצבי זריקה, מה שיקל מעט את העומס על KG. בלאונט לא הסתדר עם המאמן דוק ריברס ושמו נקשר למיני בשבועות האחרונים. מה שהאזבים ידרשו ממנו הוא קצת יותר מאמץ על הקרשים (רק 4.2 בממוצע) והפחתת כמות האיבודים (3 למשחק). הוא לבטח יהווה שדרוג בצבע מהקנדימן.

בוסטון ויתרה על אחד השחקנים הטובים שלה העונה, דיוויס, אבל הצליחה להשיל את החוזה הנוראי של בלאונט. כמובן שבתמורה היא הייתה צריכה ליטול על עצמה חוזה מעיק אחר, זה של שצ'רביאק. וולי לא יביא את הישועה לעיר השעועית, אבל הוא כן ייתן יציבות, מנהיגות וקליעה מבחוץ. החוזה של אולווקנדי מסתיים בקיץ, וזו הסיבה היחידה להגעתו לקבוצה.

בעסקה אחרת שנחתמה הלילה עבר הפורוורד הגרוזיני ניקולוז סטיטשווילי ממינסוטה לפיניקס בתמורה לבחירת סיבוב שני ב-2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully