וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעות של לבנסון: "צריך אפס סובלנות כלפי סטרלינג"

מגוחך: הבעלים של אטלנטה התבטא באופן גזעני, ובתקשורת בארה"ב הזכירו את דבריו הנחרצים נגד הבעלים של הקליפרס

הבעלים של אטלנטה הוקס ברוס לבנסון. AP
לא היסס לתקוף את סטרלינג, ונתפס באמירות גזעניות בעצמו. לבנסון/AP

אמירותיו הגזעניות של ברוס לבנסון, הבעלים של אטלנטה הוקס, גרמו להדים רבים בארצות הברית, ובתקשורת האמריקאית הזדרזו לאוורר את הארכיונים, ולהציג אותו כצבוע. ברשתות החברתיות פורסמו סרטונים וקטעי ארכיון בהם לבנסון התבטא נגד דבריו הגזעניים של הבעלים לשעבר של הקליפרס דונלד סטרלינג.

בראיון ל-CNN עם פרוץ הפרשה שבסיומה הושעה סטרלינג מה-NBA, אמר לבנסון: "אני חושב שצריך לנהוג באפס סובלנות כלפי סטרלינג. אני לא יכול להיות שותף למישהו שאמר דברים כמו אלה שסטרלינג אמר. אני חושב שאני מדבר בשם כל הבעלים כשאני אומר שאנחנו מתנגדים לדבריו".

אמש הודיע לבנסון כי הוא מוכר את חלקו באטלנטה הוקס בעקבות מייל שכתב ב-2012 ובו שלל אמירות גזעניות כלפי האוהדים האפרו-אמריקאים של הקבוצה. "לפני שקנינו את ההוקס, הניסיון למלא את האולם לווה בחלוקת אלפי כרטיסים לקהילה השחורה", כתב לבנסון באותו מייל, "התאוריה שלי היא שהקהל השחור הבריח את הקהל הלבן, ואין מספיק קהל אוהדים שחור בעל אמצעים לרכוש כרטיסים, קהל שיצור בסיס אוהדים משמעותי שרוכש כרטיסים. אל תבין אותי לא נכון. לא היה שום דבר מפחיד בארנה באותם ימים, מעולם לא חשתי לא בנוח, אבל אני חושב שהלבנים מהדרום לא חשו בנוח עם זה שהם מיעוט בארנה או בברים...כשאני שומע שאנשים אומרים שהארנה היא לא מקום להיות בו, אני חושב שזה סימן לזה שיש יותר מדי אוהדים שחורים במשחקים. עדכנתי את הוועד המנהל לגבי הדאגה הזאת. אמרתי להם שאני רוצה שיהיו כמה מעודדות לבנות, שהמוזיקה תהיה מוכרת גם לגבר לבן בן 40. אני מעריך ש-40 אחוז מהקהל שלנו הוא שחור, זה פי ארבעה או חמישה מקבוצות אחרות, ואני מנחש שעבור הלבנים ה-40 אחוז האלה מרגישים כמו 70 במשחקים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully