וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי בדרך לקאמבק? "בודק איך הגוף מגיב"

שחקן העבר מתאמן עם קובי בריאנט בנסיון לחזור מפרישה, שתי קבוצות NBA מעוניינות. אלונזו ג'י יחבור שוב לכספי בסקרמנטו?

שחקן יוסטון רוקטס, טרייסי מקגריידי. Sue Ogrocki, AP
שוב ב-NBA? מקגריידי/AP, Sue Ogrocki

קובי בריאנט מתכונן בימים אלה לקאמבק למגרשים אחרי כמעט עונה שלמה, אך במקביל לעיסוקיו, הוא גם מסייע לטרייסי מקגריידי לחזור מפרישה. הממבה השחורה ושחקן העבר, שהודיע על פרישה לפני שנה, מתאמנים יחדיו בימים האחרונים בנסיון להחזיר את מקגריידי לכושר משחק, כך מדווח כתב YAHOO אדריאן וו'זנרובסקי.

"אני וקובי מתאמנים כדי לראות איך הגוף שלי מגיב", אישר מקגריידי בן ה-35, שתלה את הנעליים בעונה שעברה אחרי קריירה שכללה שבע הופעות באולסטאר, זכייה במלכות הסלים פעמיים ו-15 עונות ב-NBA. הפציעות הרבות והברכים השבריריות של מקגריידי גרמו לו לפרוש מוקדם מהצפוי, אך שתי קבוצות NBA כבר הביעו בו עניין, אם וכאשר יחליט להשלים את הקאמבק.

מה שעשוי לדחות את החזרה לליגה הטובה בעולם היא ההתחייבות הקודמת שלו לסבב משחקים בסין, שם הוא נחשב דמות פופולארית במיוחד זכר לשיתוף הפעולה שלו עם יאו מינג ביוסטון ובעקבות השהות שלו בליגה המקומית במשך עונה ב-2012/13. "כשאחזור מסין, אבדוק עד כמה ה'דרייב' שלי גבוה", אמר.

אלונזו ג'י שחקן קליבלנד קאבלירס עם מאמנו ביירון סקוט. Mark Duncan, AP
האיש שגזל דקות לכספי. אלונזו ג'י/AP, Mark Duncan

* חבר חדש-ישן לעומרי כספי? על פי דיווח ברשת ESPN, יוסטון וסקרמנטו, מי שקרוב לוודאי תהפוך בקרוב רשמית לקבוצתו של הפורוורד הישראלי, תבצענה טרייד שישלח את אלונזו ג'י לקינגס. במסגרת הטרייד יוסטון תקבל את ג'ייסון טרי ובנוסף לג'י, שגנב לכספי דקות בעמדת הסמול פורוורד בקליבלנד, גם בחירת סיבוב שני בדראפט 2015. ג'י הגיע ליוסטון כחלק מטרייד בחודש יולי האחרון, אך הרוקטס לא מעוניינים בו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully