וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ששבסקי מתלבט: מי ישמש רכז ראשון בארה"ב?

5 ימים למונדובאסקט: מאמן ארה"ב צריך לבחור בין אירווינג לרוז, ספרד מוטרדת מהפציעה של רודי, כוכבי ברזיל מתייצבים

קיירי אירווינג נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
ניסוי כלים מול יריב ראוי. אירווינג/GettyImages

בעוד חמישה ימים ייצא לדרך המונדובאסקט, ובספרד המארחת ההתרגשות כבר ניכרת היטב בכל חלקי המדינה. נבחרת ארה"ב, שמטבע הדברים תופסת את מירב תשומת הלב, נחתה לפני יומיים בגראן קנאריה שם היא מבצעת הכנות אחרונות לקראת משחק הפתיחה מול פינלנד בשבת. האמריקאים יערכו ניסוי כלים אחרון מחר (21:00) מול סלובניה, עוד נבחרת מסקרנת, במהלכו תבצע שינוי אחד בעמדת הרכז במטרה לבחון את תפקודו של קיירי אירווינג בחמישייה במקום דרק רוז.

מייק ששבסקי טרם החליט באופן סופי מי מבין השניים יפתח בחמישייה במהלך הטורניר, ומעלה אפשרות שהם יפתחו אחד לצד השני בשני עמדות הגארד. בינתיים, רכז קליבלנד יהיה זה שיפתח ויתמודד עם גוראן דראגיץ' ראש בראש.

אנתוני דייויס נבחרת ארצות הברית בכדורסל. GettyImages
ששבסקי ינסה אותו בעמדה 4. דייויס/GettyImages

"נראה איך קיירי מגיב לסיטואציה. יכול להיות שנחליף ביניהם במהלך הטורניר ושלא יהיה לנו רכז פותח מוגדר מראש. שניהם בכל מקרה הולכים לשחק הרבה מאוד בטורניר", אמר המאמן.

למרות הקאמבק המוצלח של דרק רוז, נראה שהפציעה עדיין מטרידה אותו ומשנה במשהו את צורת משחקו. ששבסקי לא מודאג מהמצב ומספר ש"ששאלתי את דרק היום לגבי מצבו והוא אומר לי שהוא מרגיש מצוין. הוא עשה הכל והוא מוכן בשיא היכולת. נראה לי שלפעמים הוא אומר לעצמו - 'שיפסיקו כבר לשאול על מצבי. אני בסדר'. לכן אני לא מתכוון לשאול אותו יותר".

ששבסקי הודה שבמשחק מול סלובניה הוא מתכוון לנסות הרכב גבוה וכבד יותר מכפי שניסה ביתר משחקי ההכנה, בהם רודי גיי וקנת' פאריד מילאו את הדקות בעמדה מספר 4.
אנתוני דיוויס צפוי לקבל דקות הפעם בעמדת הפאוור פורוורד, כשמייסון פאמלי ודימרקוס קאזינס יחלקו את הדקות בעמדת הסנטר.

"סימן השאלה הגדול שלנו הוא עד כמה נצליח להיות מחוברים. שם לנבחרות אחרות יש יתרון על פנינו. הן רצות יחד כבר כמה שנים ברציפות, ואנחנו יחד רק כמה ימים. אבל החבר'ה שלנו רוצים לעבוד, הם יעשו הכל כדי לסגור את הפער הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן נבחרת ספרד רודי פרננדס. AP
מה עם הקליעה? רודי/AP

בקצה אחר של המדינה מתכוננת ספרד המקומית למשחק הפתיחה מול אירן בגרנדה. הספרדים ינעלו הערב (22:00) את משחקי ההכנה עם קרב מול ארגנטינה, אחרי שבעה משחקים ללא הפסד. למרות הניצחונות, המחנה הספרדי טרוד. רודי פרננדס סוחב פציעה ביד, לא התאמן בימים האחרונים ולא ייטול חלק גם במשחק הערב מול ארגנטינה.

"אני מרגיש טוב, המצב הולך ומשתפר מיום ליום. אני טוען את הבטריות למשחק הפתיחה ביום שבת. אין ספק שאני הולך לשחק. אין סיכוי שאפסיד את זה", הרגיע כוכב ריאל מדריד.

מתחילת ההכנה ספרד חוגגת בצבע בניצוחם של האחים גאסול וסרג' איבקה, אך בכל הקשור לקליעה מבחוץ נראה שעלולה להיוווצר בעיה קשה. עד כה, במשחקי ההכנה ספרד קלעה ב-26% בלבד משלוש (41 מ-146 נסיונות). "אנחנו מורידים קצת חלודה, אבל זה ייראה אחרת לגמרי באליפות עצמה", הוסיף פרננדס.

גארד נוסף שמושבת לעת עתה הוא הכישרון הצעיר אלכס אברינס מברצלונה, שנכנס באופן מפתיע לסגל הסופי, אך נפצע במהלך תקופת ההכנה. בספרד עושים מאמצים להכשירו למשחק הפתיחה, אך בכל מקרה הוא ישוב לפעילות מלאה לקראת המשחק השני בבית.

שחקן נבחרת ברזיל טיאגו ספליטר. רויטרס
הברזילאים מתייצבים ללא יוצא מהכלל. ספליטר/רויטרס

עוד ידיעות מיתר הנבחרות

* מאמן נבחרת סרביה סשה ג'ורג'ביץ' מקשיח עמדות לפני הטורניר. שחקן העבר ניפה מהסגל את ולדימיר מיצוב, אחד משחקניו הבולטים בתקופת ההכנה, אחרי שהשתולל על הספסל במהלך משחק ההכנה האחרון מול ניו זילנד. גארד גלאטסראיי השליך מגבת וניהל ויכוח מילולי עם המאמן לאחר שהוחלף. "הקריירה שלו בנבחרת גמורה כל עוד אני שם", הבטיח ג'ורג'ביץ'.

* סלובניה פרסמה את הסגל הסופי שלה לטורניר. הסגל כולל כמובן את הכוכב הגדול זוראן דראגיץ', אך מי שאמור היה להיות הצלע המרכזית השנייה בנבחרת, ארזם לורבק, נותר בחוץ בעקבות פציעה.

* גם קרואטיה פרסמה את הסגל הסופי שלה. המאמן יסמין רפשה ניפה את מירו בילאן ומריו דלאש. המתאזרח התורן יהיה אוליבייר לפאייט. בויאן בוגדנוביץ', אנטה טומיץ' ודריו שאריץ' מובילים את הסגל הקרואטי.

* גם ברזיל תגיע לספרד בסגל חזק במיוחד. ארבעת שחקני ה-NBA של ברזיל - טיאגו ספליטר, ננה, אנדרסון ורז'או ולאנדרו ברבוסה - התייצבו בזמן לנבחרת וייטלו חלק באליפות.

שחקן נבחרת סלובניה ארזם לורבק מול שחקן נבחרת ליטא דריוס סונגיילה. רויטרס
השאיר את דראגיץ' לבד במערכה. לורבק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully