וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העברת קווין לאב לקליבלנד היא בלתי נמנעת"

בלאט ולברון יכולים להתחיל לחגוג? ב-ESPN מדווחים: "הטרייד הוא כבר לא שאלה של 'אם', אלא של 'מתי'". הוולבס יקבלו את וויגינס, בנט ובחירת סיבוב ראשון

קווין לאב, מינסוטה וולבס. AP
הנה הוא בא. לאב/AP

"המעבר של קווין לאב לקליבלנד הוא כבר לא שאלה של 'האם', אלא שאלה של 'מתי'. החיבור שלו ללברון ג'יימס בלתי נמנע", כך מדווחת הלילה (בין רביעי לחמישי) רשת ESPN האמריקאית.

נראה כי דיוויד בלאט, שכבר זכה בפיס עם הצטרפותו של קינג ג'יימס, קרוב מאוד להרוויח גם את הפרס המשני הענק, כאשר הפורוורד הפנטסטי של מינסוטה יעבור בטרייד לקליבלנד.

מה שמעכב את השלמת העסקה, וימשיך לעכב אותה עד ה-23 באוגוסט, לכל הפחות (וייתכן שגם לא יותר מזה), זו העובדה שרק בשבוע שעבר חתם הבחירה הראשונה בדראפט, אנדרו וויגינס, על חוזה הרוקי שלו בקליבלנד והוא לא יכול לעבור בטרייד במשך 30 ימים מרגע החתימה.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. רויטרס
סופרסטאר שני בדרך לידיים שלו. בלאט/רויטרס

בזמן שיחלוף עד שיסתיימו אותם 30 ימים, ב-23 באוגוסט כאמור, קליבלנד ומינסוטה צפויות לסגור את הפרטים האחרונים של הטרייד, כאשר כעת מדברים גורמים בליגה גם על קבוצה שלישית, שעשויה להיכנס לחבילה הזו. בכל מקרה, בליגה מאמינים שהוולבס לא ייצאו מהטרייד הזה עם פחות מוויגינס, אנתוני בנט ובחירת סיבוב ראשון עתידית של קליבלנד.

שיקגו, שהייתה אחת המתמודדות העיקריות של קליבלנד על שירותיו של לאב, מאוד פסימית כעת לגבי סיכוייה. בבולס יודעים שאין להם שום שחקן להציע למינסוטה, שיכול להשתוות לוויגינס מבחינת הפוטנציאל שלו להפוך לסופרסטאר בליגה ומבחינת העובדה שהוא מגיע עם חוזה רוקי נמוך. גולדן סטייט מצדה, מסרבת להעביר את קליי תומפסון תמורת לאב והיא כנראה מחוץ לתמונה באופן סופי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully