וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס הציעו לביירון סקוט את משרת המאמן

שחקן העבר שזכה עם המועדון ב-3 אליפויות בשנות השמונים ופוטר בתום העונה שעברה מקליבלנד צפוי להחליף את ד'אנטוני

ביירון סקוט מאמן קליבלנד קאבלירס. Tony Dejak, AP
נכנס לנעליו הלא מאוד גדולות של מייק ד'אנטוני. סקוט/AP, Tony Dejak

למעלה משלושה חודשים אחרי שמייק ד'אנטוני החליט שלא להמשיך בלייקרס, נדמה שמועדון הפאר ההוליוודי קרוב למנות מאמן חדש. בארצות הברית מדווחים הערב (שישי) כי הלייקרס פנו רשמית לביירון סקוט, שצפוי להשיב בחיוב ולהדריך את הקבוצה בעונה הקרובה. אלה לא חדשות מאוד מפתיעות בהתחשב בכך שקובי בריאנט, ששיתף פעולה עם סקוט בעונת הרוקי שלו בליגה, דחף לבואו. "היתה לנו מערכת יחסים מופלאה לאורך השנים", אמר הבלאק ממבה לפני כשבועיים, וכשנשאל האם הוא מעוניין שביירון סקוט יאמן אותו בלייקרס, השיב במילה אחת: "כן".

סקוט (53) החל את קריירת המשחק שלו בלייקרס, כשנבחר על ידם במקום הרביעי של דראפט 1983. הגארד המגוון סייע לקבוצתו לזכות בשלוש אליפויות (1985, 1987, 1988), ונותר בלוס אנג'לס עשר שנים. לאחר מכן שיחק באינדיאנה ו-ואנקובר לפני ששב לקדנציה שניה בלייקרס, בעונת 1996/97. את קריירת המשחק שלו הוא סיים בליגה היוונית, במדי פנאתינייקוס.

ב-2000 קיבל את משרת המאמן הראשי הראשונה בקריירה שלו, כשמונה לתפקיד בניו ג'רזי. ב-2002/03 סייע לנטס להגיע עד גמר ה-NBA, שם הפסידו ללייקרס, ובסך הכל נשאר במועדון עד שלהי עונת 2003/04, אז פוטר. בין 2004 ו-2009 הוא אימן את ניו אורלינס, ומקיץ 2010 ועד אפריל 2013 אימן את קליבלנד, לפני שפוטר והוחלף על ידי מייק בראון. בסך הכל, מחזיק סקוט במאזן של 449 ניצחונות ו-545 הפסדים בקריירת האימון שלו.

ביירון סקוט כשחקן לוס אנג'לס לייקרס. Mike Powell, GettyImages
סגירת מעגל. ביירון סקוט כשחקן בלייקרס/GettyImages, Mike Powell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully