וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם סטרלינג יישאר, דוק ריברס יעזוב את הקליפרס"

הבעלים המושעה הגיש תביעת ענק נגד אשתו שלי, הליגה והקומישינר סילבר ובלוס אנג'לס קליפרס מודאגים מההשלכות

דונלד סטרלינג. Stephen Dunn, GettyImages
פרשה שלא נגמרת. סטרלינג/GettyImages, Stephen Dunn

פרשת דונלד סטרלינג, הבעלים הגזען של לוס אנג'לס קליפרס, פשוט מסרבת להסתיים. אתמול (שלישי) דווח כי סטרלינג, שלא מעוניין למכור את הקבוצה למרות שהושעה על ידי ה-NBA מכל פעילות לאחר שנחשפו הערותיו הגזעניות, נפגש עם סטיב באלמר, שרוצה לרכוש את הקליפרס, אבל נראה שהסיפור עוד סבוך.

הלילה הגיש סטרלינג תביעה חדשה, לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס ובה הוא דרש פיצויים על הנזק שנגרם לו לטענתו. התביעה היא נגד ליגת ה-NBA, הקומישינר אדם סילבר ואשתו, שלי סטרלינג. לטענתו של הבעלים, הנתבעים הונו אותו והפרו חוקי תאגיד בניסיונם למכור את הקליפרס לבאלמר, מנכ"ל מיקרוסופט בעברו.

סטרלינג דורש להקפיא את עסקת המכירה בטענה שלאשתו לא הייתה זכות למכור את המועדון, שכן הוא הבעלים היחיד ומחזיק המניות, לאחר שהוציא מהקבוצה את "קרן משפחת סטרלינג" לפני כחודש וחצי.

מוכר את הקליפרס? סטרלינג נפגש עם סטיב באלמר

מאמן לוס אנג'לס קליפרס, דוק ריברס. Marcio Jose Sanchez, AP
בדרך החוצה? ריברס/AP, Marcio Jose Sanchez

עורך דינו של סטרלינג הסביר: "התביעה החדשה טוענת שמי שרשאי למכור את הקליפרס זה לא דונלד ולא שלי. מי שרשאי לעשות זאת הוא התאגיד שמחזיק בקבוצה והמניות של התאגיד הזה נמצאות בשליטה מלאה של דונלד ורשומות על שמו". ב-NBA סירבו להגיב.

בינתיים, בקליפרס מאוד מודאגים מכל הסיטואציה. המנכ"ל הזמני, דיק פרסונס, העיד בבית המשפט ואמר שעתיד הקבוצה בספק והמצב עלול לגרום ל"שרשרת מוות", להגדרתו: "אם אף אחד לא רוצה לתת לך חסות והמאמן לא רוצה לעבוד אצלך והשחקנים לא רוצים לשחק עבורך, מה נשאר לך?", תהה פרסונס והוסיף: "אנחנו נשארים, כל עוד דונלד בחוץ. דוק ריברס צפוי לעזוב עם דונלד יישאר וזה באמת יהיה אסון עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully