וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים דאנקן: "זו האליפות הכי מתוקה שלי"

הספרס חוגגים את סגירת המעגל: "זה הופך את העונה שעברה לבסדר". לברון לא מוכן לדבר על העתיד, ריי אלן שוקל לפרוש

סן אנטוניו ספרס חוגגת אליפות. GettyImages
קבלו את האלופה החדשה שלכם/GettyImages

סן אנטוניו חגגה הלילה (בין ראשון לשני) אליפות חמישית בתולדותיה, ולפי הפרצופים בסיום, דומה כאילו זה התואר המתוק והמרגש מכולם. הספרס מחצו את מיאמי עם 87:104 אדיר במשחק החמישי בדרך ל-1:4 גדול בסדרת הגמר, ומיותר לציין שבדקות הסיום, השתחרר המון, המון לחץ מכוכבי האלופה החדשה. אחרי הטראומה של הגמר בעונה שעברה, סן אנטוניו סוף סוף סוגרת מעגל.

"זכרנו מה קרה לנו בעונה שעברה ואיך זה הרגיש בעונה שעברה, והשתמשנו בזה כדי לחזור לכאן. זה מדהים. זה הופך את העונה שעברה לבסדר", אמר טים דאנקן בסיום. "זו הרגשה פשוט מדהימה, אין לי מילים כדי לתאר אותה. זה מדהים לחשוב שעשינו את זה חמש פעמים, וזו אליפות מתוקה יותר מכל השאר". כשנשאל על ה-MVP קוואי לאונרד אמר: "הוא מרגיש כבוד גדול להיות איתו בקבוצה. הוא הולך להיות גדול, למשך שנים רבות".

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן עם שני ילדיו. GettyImages
"זה מדהים לחשוב שעשינו את זה חמש פעמים". דאנקן/GettyImages

טוני פארקר דיבר על העתיד של דאנקן: "אני יודע שיש לו עוד שנה בחוזה והוא אוהב להיות איתנו ולשחק כדורסל. אתמוך בו בכל מה שיחליט, אבל אם אני צריך לבחור, ברור שאשמח שהוא ימשיך. אני מאוד אוהב לשחק איתו. אנחנו קבוצה גדולה ואנחנו עושים את זה ביחד, אנחנו קבוצה אמיתית. כולם תרמו, כולם עשו את העבודה שלהם, וזה היה המפתח לכל אורך העונה. זו האליפות הכי מתוקה שלי".

גם גרג פופוביץ' לא היה יכול שלא לפרגן לביג פנדמנטאל: "הוא מרגיש אחריות כלפי החברים שלו לקבוצה. הוא נהנה מהם, הוא רוצה לבלות לצידם כמה שהוא רק יכול". על השינוי של קוואי לאונרד בתחילת הסדרה אמר המאמן: "אמרתי לו - שטוני, מאנו וטים יילכו לעזאזל, אתה האיש. אתה המנוע שמזיז אותנו. הוא תלמיד טוב וסופר-תחרותי".

אחד הרגעים הכי מרגשים של החגיגות הגיע כאשר קוואי לאונרד המופנם קיבל את תואר ה-MVP של הגמר, וסוף סוף איוורר חלק מהרגשות שלו. "זה סוריאליסטי", אמר הסמול פורוורד הנפלא. "יש לי חבורת שחקנים נהדרת מאחורי. זה מאוד מיוחד עבורי".

מאנו ג'ינובילי הוסיף: "אני בהיי עכשיו, אני מרגיש כל כך שמח ובר מזל להיות חלק מהקבוצה הזאת. היו התקפות שאמרתי לעצמי - וואו. היה כיף מאוד לשחק ככה, מעולם לא שיחקנו ככה. תמיד הרגשתי שיש לנו סיכוי. השנה שעברה היתה קשה לנו. הרגשנו אשמים, הרגשנו שאכזבנו את החברים שלנו לקבוצה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן סן אנטוניו ספרס קוואי לאונרד מקבל את גביע ה-MVP מביל ראסל. GettyImages
סוריאליסטי. קוואי עם ביל ראסל/GettyImages

והיה גם צד מפסיד, כמובן. אחרי ההפסד, לא מעט מהתקשורת בארצות הברית עברה להתעסק בעתידו של לברון ג'יימס בפרט, ועתידה של מיאמי בכלל. "אתעסק עם מה קורה בקיץ כשאגיע לנקודה הזאת", אמר קינג ג'יימס בסיום. "אני והמשפחה שלי אוהבים להיות במיאמי. עדיין לא חשבתי על העתיד. אתם מנסים למצוא תשובות, ואני לא אתן לכם". על המשחק עצמו אמר לברון: "אני לא מאוכזב מהחברים שלי לקבוצה, נתקלנו בקבוצה טובה יותר. אני, דוויין וכריס בוש גאים בצורה בה שיחקנו".

דוויין ווייד הוסיף: "הלוואי שהיינו זוכים בארבע אליפויות מתוך ארבעה גמרים, אבל אין סיבה שלא נרגיש גאים כרגע". פלאש החמיא ל-MVP של הסדרה ואמר: "בשני המשחקים הראשונים קוואי לא שיחק כל כך טוב, אבל בשלושה הבאים הוא תקף את הסל. הוא העתיד של המועדון הזה".

כריס בוש: "הם קלעו בצורה בלתי רגילה. זה קצת כאילו היו חילופי תפקידים, וכל מה שאתה יכול לעשות כגבר זה ללחוץ להם את היד. הם שיחקו כפי שרצו, ואפשר היה לראות מי ניצח בשנה שעברה ומי הפסיד".

בסיום המשחק הודיע שיין באטייה על פרישה מכדורסל בתום 13 שנה: "נתתי כל מה שאני יכול לתת למשחק, ואני בסדר עם זה".

ריי אלן, לעומתו, עדיין מתלבט: "היתה לי קריירה נהדרת, אני מרוצה ממה שעשיתי. קשה לחשוב על העתיד כרגע. בימים הבאים אחשוב על זה, ואראה מה הלב שלי אומר".

שחקן מיאמי היט לברון ג'יימס. GettyImages
לא מוכן לדבר על העתיד. לברון/GettyImages
שחקני מיאמי היט כריס בוש, ריי אלן. GettyImages
גם העתיד שלהם לא ברור. ריי אלן ובוש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully