וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיוויד בלאט יבחר בקליבלנד או גולדן סטייט"

בארה"ב מדווחים שהישראלי צמצם את האופציות שלו: מאמן ראשי בקאבס (לאחר שכבר שוחח עם הג'נרל מנג'ר), או עוזר בווריירס

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

לאחר שהודיע אמש (חמישי) על עזיבתו את מכבי תל אביב, עבר דיוויד בלאט לשלב הבא בקריירה: מציאת תפקיד ב-NBA. היום מדווח מארק סטיין מרשת ESPN כי המאמן הישראלי צמצם את האופציות שלו לשתיים: מאמן ראשי בקליבלנד, או עוזר מאמן בגולדן סטייט. על פי הדיווח, בלאט לא יקבל החלטה עד תחילת השבוע הבא, אז אמור המאמן להיפגש עם ראשי הקאבלירס לאחר שכבר עבר ראיון טלפוני על ידי הג'נרל מנג'ר דייויד גריפין.

בילי דונובן, קווין אולי וג'ון קליפארי מהמכללות כבר ירדו מהפרק, אך במירוץ נמצאים גם עוזר מאמן לוס אנג'לס קליפרס אלווין ג'נטרי ושחקן העבר טיירון לו. ב-ESPN טוענים שגם מאמן גולדן סטייט לשעבר מארק ג'קסון על הכוונת של הקאבלירס.

גם גולדן סטייט ממשיכה ללחוץ על בלאט, שמוערך מאוד על ידי המאמן סטיב קר. "מקומו של דייויד הוא ב-NBA", אמר ג'נרל מנג'ר מקבוצה מערבית שצפה בפיינל פור היורוליג העונה. "מכבי היתה בנחיתות בכל עמדה חוץ מהמאמן. הוא חיסל שני גולייתים בסוף שבוע אחד".

במסיבת העיתונאים אמש אמר בלאט: "האמת שאני לא יודע לאן אני עוזב, יש כמה אפשרויות והן טובות מאוד. אני עוד לא סיימתי אף תהליך, אבל עכשיו אני מתכוון להאיץ את זה. בזמן הקרוב, אפילו בקרוב מאוד אוכל להודיע לאן אני הולך. רוב הפרסומים לגביי היו נכונים להפתעתי. אני לא צופה הפתעות גדולות, אני לא עוזב את מכבי תל אביב כדי ללכת למקום אחר או כדי לרוץ אחרי תנאים אחרים, אני פשוט רוצה להגשים חלום ולהיות חלק משמעותי במערכת של קבוצת NBA. אני לא יכול לדבר על תפקיד ספציפי שהוצע לי. אני רוצה ומחפש תפקיד משמעותי במערכת שתאפשר לי לתרום את המקסימום מהיכולת שלי בכל מובן המילה. באיזה תפקיד זה יהיה? עדיין אי אפשר לומר, אבל הדבר החשוב עבורי הוא שאוכל לתפקד בסיפוק ובמקסימום תרומה".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב העוזב. ברני ארדוב
יחליט בשבוע הבא ככל הנראה. בלאט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully