וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: הלייקרס יפנו לשיקגו כדי להשיג את טום ת'יבודו

מאמן שיקגו הוא אחד המועמדים המובילים לרשת את מייק ד'אנטוני. שמות נוספים ברשימה: מסינה, קליפארי וקווין אולי

אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
מוערך מאוד ב-NBA. מסינה/רויטרס

לאחר שמייק ד'אנטוני התפטר אתמול בלילה (בין רביעי לחמישי), החל החיפוש של לוס אנג'לס לייקרס אחר מאמן חדש לעונת 2014/15. שמות רבים הוזכרו עד כה כמועמדים להחליף את ד'אנטוני, ואחד המעניינים שבהם הוא מאמן צסק"א מוסקבה - אטורה מסינה. מספר כלי תקשורת שונים בארצות הברית טוענים כי יחסיו הקרובים של מסינה עם קובי בריאנט והנהלת המועדון בו עבד ב-2011/12 כעוזרו של מייק בראון, עשויים לסייע לו להשיג את התפקיד. "זה יהיה לא הוגן מבחינתי לדבר על זה", אמר מאמן צסק"א ללוס אנג'לס טיימס. "בינתיים אני מרוצה מהזכרונות הטובים שיש לי מהעונה ההיא".

מלבד מסינה, שהוזכר לפני מספר שבועות כמועמד לרשת גם את טיי קורבין ביוטה, ישנם מספר שמות נוספים ברשימת המועמדים הראשונית של הלייקרס, ביניהם ביירון סקוט, ליונל הולינס, ג'ורג' קארל וג'ף ואן גנדי, כשגם ג'ון קליפארי וקווין אולי מהמכללות עשויים לקבל פניה בקרוב.

בשעות הערב פורסם ב-ESPN כי הלייקרס מתכוונים לפנות לשיקגו על מנת לקבל אישור לנהל מגעים עם טום ת'יבודו. מאמן ההגנה הנהדר מחזיק בחוזה לעונה הבאה בבולס, אך לאחר ההדחה מהפלייאוף כבר בסיבוב הראשון, ובצל יחסיו המפוקפקים של ת'יבודו עם הנהלת שיקגו, כלל לא בטוח שיישאר בעיר הרוחות בעונה הבאה. באתר 'יאהו' קבעו מוקדם יותר היום כי קובי בריאנט יתמוך במינוי ת'יבודו.

על פי הערכות, הלייקרס לא אמורים למנות מאמן חדש עד הגרלת הלוטרי שתיערך לקראת סוף החודש.

מאמן שיקגו טום ת'יבודו. GettyImages
יקבל גב מקובי? ת'יבודו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully