וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תביאי שחורים למשחקים של לוס אנג'לס קליפרס"

הבעלים של הקליפרס, סטרלינג, נזף בחברתו שפרסמה תמונה עם מג'יק ג'ונסון. מג'יק: "לא אלך למשחקים כל עוד הוא שם"

דונלד סטרלינג בעלי לוס אנג'לס קליפרס. AP
לא הפרשה הגזענית הראשונה בה הוא מעורב. סטרלינג/AP

אתר הרכילות TMZ חושף שהבעלים של לוס אנג'לס קליפרס, דונלד סטרלינג, ביקש מחברתו, וי סטיביאנו, לא להזמין שחומי עור למשחקים של הקבוצה. גם לא את מג'יק ג'ונסון. האתר פירסם הלילה (בין שישי לשבת) הקלטה של ויכוח לוהט בין הבעלים לחברתו אחרי שהיא פרסמה באינסטרגם תמונה שלה ושל מג'יק במשחק של הקבוצה. למרבה האירוניה, סטיביאנו היא ממוצא שחור ומקסיקני.

בהקלטה סטרלינג נשמע אומר לחברתו: "מפריע לי שאת מפרסמת תמונות שלך עם אנשים שחורים. את חייבת לעשות את זה?... אין לי בעיה שתשכבי עם שחורים, אין לי בעיה שתלכי איתם לאן שאת רוצה. המעט שאני מבקש ממך זה לא לפרסם את זה...לא להביא אותם למשחקים שלי".

סטרלינג מוסיף ונוזף: "כל מה שאני אומר שבאינסטגרם המזדיין שלך את לא צריכה לפרסם תמונות שלך מתרועעת עם שחורים. אל תשימי תמונה שלך עם מג'יק כדי שכל העולם יראה ואל תביאי אותו למשחקים שלי".

סטרלינג היהודי, שנולד כדונלד טוקוביץ, רכש את הקליפרס ב-1981 והונ מוערך בכ-1.9 מיליארד דולר. הוא כבר הסתבך בעבר כמה פעמים בפרשיות גזעניות, בין היתר אחרי שסירב להשכיר דירות לשחורים ולאנשים ממוצא לטיני.

מג'יק ג'ונסון עצמו התייחס להתבטאויות של סטרלינג כשצייץ בטוויטר: "TMZ דיווחו שהבעלים של הקליפרס, דונלד סטרלינג לא רוצה שאני או כל אדם שחור אחר יגיע למשחקים של הקליפרס. אני לעולם לא אלך יותר למשחק של הקליפרס כל עוד דונלד סטרלינג הוא הבעלים. אני מרחם על חבריי, המאמן דוק ריברס וכריס פול שהם צריכים לעבוד עבור אדם שמרגיש כך בנוגע לשחורים. ההערות של סטרלינג הן פנס בעינה של ה-NBA".

שחקן עבר ופרשן כדורסל מג'יק ג'ונסון. AP
נפגע מאוד. ג'ונסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully