וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר המכללות: קונטיקט וקנטאקי עלו לגמר

ההאסקיז הדהימו את פלורידה עם 53:63, עוד שלשת ניצחון לארון הריסון ב-73:74 הדרמטי על וויסקונסין. הגמר: בין ב' ל-ג'

שחקני מכללת פלורידה מאוכזבים. AP
הפייבוריטית הגדולה בחוץ. הגייטורס/AP

אנחנו אומנם כבר באפריל, אבל בארצות הברית מרץ המשוגע נמשך במלוא הכוח. הלילה (בין שבת לראשון) נערכו שני משחקי חצי הגמר בפיינל פור של טורניר המכללות שלא הפסיק להפתיע בשבועיים הקודמים, והדרמה נמשכה גם במעמד השיא של הריקוד הגדול בארלינגטון. קונטיקט, שדורגה 7 באיזור המזרח, הדהימה את פלורידה, המדורגת 1 בדרום והפייבוריטית הגדולה לזכייה בטורניר, עם 53:63 מרשים, בעוד שקנטאקי, שדורגה 8 במערב התיכון, המשיכה במסע הקסם שלה עם 63:64 דרמטי על וויסקונסין, המדורגת 2 במערב. קונטיקט, אלופת 2011, וקנטאקי, אלופת 2012, יתעמתו לקרב על תואר נוסף בלילה שבין שני לשלישי.

קווין אולי מאמן מכללת קונטיקט. AP
הכניע את בילי דונובן. קווין אולי/AP

נפתח בסנסציה של יוקון. הקבוצה של קווין אולי, חברו לשעבר של דורון שפר שהחליף את ג'ים קלהון לפני שנתיים, הצליחה לעצור את פלורידה האימתנית עם 53:63, כשהגייטורס קלעו ב-38% מהשדה, כולל 1 מ-10 מחוץ לקשת. ההגנה הנהדרת של ההאסקיז עזרה להם להתגבר על פיגור של 12 נקודות בפתיחה, כשעל החלק ההתקפי היה חתום בעיקר דיאנדרה דניאלס, שרשם 20 נקודות (9 מ-14) ו-10 ריבאונדים, כשריאן בוטרייט תרם 13 נקודות והסיניור הנהדר שבאז נפייר הסתפק ב-12 בלבד (3 מ-6), לצד 6 אסיסטים ו-4 חטיפות. בצד השני סקוטי ווילבקין איכזב עם 4 נקודות (2 מ-9), פטריק יאנג ניסה להושיע את בילי דונובן עם 19 שלא הועילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארון הריסון שחקן מכללת קנטאקי. AP
מלך הקלאץ' החדש של המכללות. ארון הריסון/AP

המשחק השני של הלילה כבר היה צמוד בהרבה, ובדיוק כמו בעלית אייט, ארון הריסון הציל את קנטאקי בקלאץ' כשצלף את השלשה המנצחת וקבע 73:74 על וויסקונסין. עוד קודם לכן שברו הוויילדקאטס של ג'ון קאליפרי את שיא הנקודות לפרשמנים במשחק פיינל פור של הפאב פייב האגדתיים (66 לעומת 61), בדרך לעוד מותחן מול יריבה עדיפה, שהוכרע בצליפה מחוץ לקשת של הריסון אחרי אסיסט של אחיו התאום אנדרו, 5.7 שניות לסיום. מי שהובילו את המנצחים היו ג'יימס יאנג וג'וליוס רנדל עם 17 ו-16 נקודות בהתאמה, כשהתאומים דווקא סבלו ממשחק חלש עד הסיום - אנדרו סיים עם 9 נקודות (4 מ-14) וארון רק עם 8 (3 מ-8). אצל הבאדג'רס, בן ברוסט וסם דקר קלעו 15 כל אחד.

שחקני מכללת קנטאקי חוגגים. AP
חמישה ניצחונות בטורניר המכללות בפער מצטבר של 18 נקודות. הווילדקאטס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully