וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון הוצג בניו יורק: "נהפוך לקבוצה מנצחת"

הזן מאסטר מונה רשמית לנשיא לענייני כדורסל, וניסה לפזר את הערפל סביב תחום אחריותו. דולאן: "המטרה היחידה - אליפות"

פיל ג'קסון מוצג כנשיא לענייני כדורסל בניו יורק ניקס. GettyImages
פותח דף חדש. ג'קסון במסיבת העיתונאים/GettyImages

עידן פיל ג'קסון בניו יורק ניקס החל באופן סופי ורשמי היום (שלישי), כשהזן מאסטר הוצג במסיבת עיתונאים מיוחדת במדיסון סקוור גארדן. המאמן האגדי חוזר ל-NBA, הפעם בתפקיד חדש: הנשיא לענייני כדורסל של הקבוצה הדועכת והמאכזבת מהתפוח הגדול, שמשוועת להצלחה אחרי שנים של סבל.

פרטי החוזה של ג'קסון לא הובהרו, אך על פי רשת ESPN הוא חתם לחמש עונות וירוויח בכל אחת מהן 12 מיליון דולר. "התחלתי את הקריירה שלי כשחקן ניו יורק ניקס, ואני מכיר את התחושה של ניצחון בעיר הנהדרת הזאת", אמר ג'קסון בפתח דבריו. "אני לוקח על עצמי לעזור לקבוצה הזו להפוך לקבוצה מנצחת שלוקחת את האוהדים שלה ברצינות. אנסה לשלב את פילוסופיית המשחק שלי עם זו היכולות של סטילב מילס, הג'נרל מנג'ר שלנו".

"יש רק פיל ג'קסון אחד", החמיא ג'ים דולאן, הבעלים של הניקס. "אין מתחרים להצלחה שהייתה לו ב-NBA, והוא האיש האידיאלי כדי להוביל את הקבוצה שלנו בטווח הקצר והארוך, בו אנחנו מתכננים לזכות באליפות. זו המטרה שלנו, וזה מה שמגיע לאוהדים הנאמנים שלנו".

ג'קסון זכה ב-11 תארי NBA כמאמן ושניים כפורוורד של הניקס. האליפות האחרונה של הניקס הייתה אי שם ב-1973 ואיתו מקווים בניקס להחזיר עטרה ליושנה. ניו יורק נמצאת לאחרונה בתקופה טובה, ושישה ניצחונות רצופים העלו אותה למאזן של 40:27, כשהיא שלושה משחקים מאחורי המקום השמיני המוביל לפלייאוף.

פיל ג'קסון מוצג כנשיא לענייני כדורסל בניו יורק ניקס. GettyImages
ג'קסון עם דולאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully