וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני חשף: "פיל ג'קסון מצטרף לניקס"

כוכב ניו יורק טען שהמאמן, שזכה בשתי אליפויות עם הניקס כשחקן, ישמש נשיא לענייני כדורסל: "ינסה לבנות קבוצה אלופה"

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פיל ג'קסון. Chris Carlson, AP
"שמעתי שהוא מצטרף להנהלה". פיל ג'קסון/AP, Chris Carlson

מאמן הכדורסל הוותיק פיל ג'קסון צפוי להצטרף לצוות הניהולי של ניו יורק ניקס במהלך שאמור להסתיים עד סוף השבוע ויאפשר למאמן האגדי להיות מעורב בניהול המועדון כאשר אחת הסברות הן שהוא ימונה לנשיא לענייני כדורסל. מי שחשף את ההגעה של ג'קסון הוא לא אחר מאשר כרמלו אנתוני שדיבר עם העיתונאים וחשף את דבר הגעתו של המאמן.

"אני לא חושב שתהיה לכך השפעה עליי", אמר מלו. "לא דיברתי עדיין עם פיל, ולא שמעתי עוד את המחשבות על הרבה דברים - מה התוכניות שלו, מה התוכנית העתידית, מכיוון שהכול נמצא בידיים שלו עכשיו". על מצב החוזה של ג'קסון הוסיף מלו: "עדיין אין לי הרבה מאוד פרטים. אם שמעתי על כך? כן, שמעתי שהוא מצטרף להנהלה. זה עדיין לא רשמי".

מיאמי שוב הפסידה לנטס, ניצחון שמיני רצוף לספרס

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
"אי אפשר להמעיט ממה שהוא יודע על משחק הכדורסל, מבחוץ ומבפנים". כרמלו אנתוני/AP

על פי גורם שצוטט ב-ESPN, אנתוני עודכן שג'קסון קרוב לסגור את החוזה, וכשזה יקרה, השניים יקיימו שיחה. "אתה תמיד יכול להשתמש בפיל ג'קסון בתוך הארגון, בפילוסופיה שלו, במחשבה וברזומה שיש לו ובמה שהוא מביא לקבוצה", הוסיף הכוכב של הניקס. "אי אפשר להמעיט ממה שהוא יודע על משחק הכדורסל, מבחוץ ומבפנים".

כידוע, ג'קסון זכה ב-11 תארי NBA כמאמן ושניים כפורוורד של הניקס. האליפות האחרונה של הניקס הייתה אי שם ב-1973 ואיתו מקווים בניקס להחזיר עטרה ליושנה. "אני בטוח שהוא ינסה לעשות את המיטב כדי לבנות קבוצה אלופה", הוסיף מלו. "הוא יודע איך לחבר בין שחקנים". בכל מקרה, מלו צפוי במהלך הקיץ לחתום על חוזה חדש בקבוצה לא לפני שישמע על התוכניות המתוכננות לפני שיקבל החלטה אם להישאר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully