וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פיל ג'קסון צפוי לקחת משרה מקצועית בניקס

הזן מאסטר בדרך לקאמבק והוא מעוניין להפוך למנהל מקצועי בתפוח הגדול. לברון פירסם קולאז' תמונות לכבוד אילגאוסקאס

פיל ג'קסון בימיו כמאמן הלייקרס. AP
הזן מאסטר חוזר? ג'קסון/AP

הקאמבק מתקרב. על פי דיווחים הלילה (בין שבת לראשון) בכל הרשתות המרכזיות בארצות הברית, פיל ג'קסון בדרך חזרה ל-NBA והוא עשוי להפוך לסוג של מנהל מקצועי בניו יורק ניקס בקרוב מאוד.

הזן מאסטר, שלקח שתי אליפויות כשחקן הניקס בשנות ה-70' ו-11 אליפויות נוספות כמאמן שיקגו והלייקרס, עדיין לא הגיע להחלטה סופית, כאשר בקבוצה מהתפוח הגדול ביררו איתו על פי דיווחים גם באפשרות לחזור לאמן, אפשרות אותה הוא דחה.

ובינתיים, הניקס ממשיכים לחלום על הפלייאוף במזרח החלש ועם הניצחון השלישי שלהם ברציפות, 97:107 בקליבלנד הלילה, הם רחוקים רק שלושה וחצי משחקים מאטלנטה הקורסת. "אין מקום לטעויות", אמר מאמן הקבוצה מייק וודסון, "אנחנו משחקים כל פוזשן כאילו הוא האחרון שלנו, הגישה המנטלית שונה עכשיו. הייתה עונה קשה לכולנו, אבל עכשיו אנחנו משחקים עם מטרה ברורה".

זידרונאס אילגאוסקאס בטקס תליית גופייתו באולם של קליבלנד קאבלירס. AP
קיבל הרבה כבוד. זידרונאס אילגאוסקאס/AP

לברון ג'יימס הצליח לעמוד במרכז העניינים הלילה למרות שמיאמי שלא כלל לא שיחקה. קינג ג'יימס עשה זאת כשהגיע לעשות כבוד לחברו הוותיק זידרונאס אילגאוסקאס, שזכה לטקס תליית גופייתו במרומי האולם של הקאבלירס. ביג זי, שפרש לפני שלוש שנים אחרי קריירה של 13 עונות ב-NBA, מהן 12 במדי הקאבלירס ואחת נוספת במיאמי, לשם עבר יחד עם לברון ב-2011 לעונת פרישה, שיחק פעמיים באולסטאר (2003 ו-2005), והוא מחזיק בשיאי המועדון בריבאונדים, חסימות ומשחקים. לברון, שלא בדיוק אהוד על אוהדי הקאבס מאז נטישתו, הגיע לטקס ואף הקדיש לאילגאוסקאס ברכה מרגשת באינסטגרם, לצד קולאז' תמונות של השניים ביחד: "מילים לא יכולות לתאר עד כמה אני שמח בשבילך היום. החבר הבאמת טוב שלי זוכה לראות את הגופייה שלו נתלית במרומי האולם, אני מאוד מעריך את הכל ביג זי, ואתה ראוי לכך יותר מכל מי שאני מכיר!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קולאז' תמונות של לברון ג'יימס ושל זידרוניס אילגאוסקאס. מתוך חשבון האינסטגרם של לברון ג'יימס, אתר רשמי
אוהב את החבר הוותיק, ואת עצמו. הקולאז' של לברון/אתר רשמי, מתוך חשבון האינסטגרם של לברון ג'יימס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully