וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד תואר למלך: ג'יימס נבחר לספורטאי השנה של AP

סוכנות הידיעות הכתירה את הפורוורד של מיאמי, שהפך לכדורסלן השלישי שזוכה בפרס. וגם: תראו מה עומרי כספי קיבל מדווייט הווארד לחג המולד

חתונה בומבסטית, אליפות שנייה ותואר MVP רביעי היו רק חלק מהסיבות שגרמו לסוכנות הידיעות AP לבחור בלברון ג'יימס כספורטאי השנה. "למרות כל אלה, הוא עדיין משתוקק לגדולה, או יותר נכון, לעוד יותר גדולה", נכתב עליו בנימוק לבחירה.

ג'יימס הופך לשחקן הכדורסל השלישי שזוכה בפרס שמחולק מאז 1931, אחרי מייקל ג'ורדן ולארי בירד. הוא קיבל 31 מ-96 קולות, ודורג לפני פייטון מאנינג (20) וג'ימי ג'ונסון (7).


וייד ולברון הרסו ללייקרס את חג המולד, יוסטון חגגה

קובי בריאנט על ההתאוששות שלו: "הקצב איטי"

NBA בוואלה! ספורט

לברון ג'יימס, מיאמי היט. J Pat Carter, AP
"שמו אותי פה בשביל המשחק הנפלא הזה, אבל אני לא חושב שזה התפקיד הכי גדול שלי"/AP, J Pat Carter

"אני רודף אחרי משהו שגדול מהיותי שחקן כדורסל", אמר ג'יימס ל-AP. "אני מאמין שהייעוד שלי גבוה יותר. אני יכול לתת לאנשים השראה. אם אני יכול לגרום לילדים להסתכל עליי כמודל לחיקוי, כמנהיג, כגיבור-על - אלו הדברים המהותיים עבורי. נבנתי לזה. שמו אותי פה בשביל המשחק הנפלא הזה, אבל אני לא חושב שזה התפקיד הכי גדול שלי".

"אני לא חושב שהשתנתי יותר מדי השנה", המשיך קינג ג'יימס, "השתפרתי, והתקדמתי. התבגרתי כמנהיג, כאבא, כבעל, כחבר".

ואכן, ג'יימס חולש על מלא תחומים. בטח שעל התחום העסקי. ההכנסה השנתית שלו מוערכת ב-60 מיליון דולר, פחות משליש מגיע מהכדורסל. אשתו פתחה בר מיצים במיאמי, ודייויד בקהאם רוצה שג'יימס ייקח איתו חלק בהקמת קבוצת כדורגל בפלורידה.

שחקן דנבר ברונקוס פייטון מאנינג. David J. Phillip, AP
במקום השני: מאנינג/AP, David J. Phillip

* לדווייט הווארד יש מנהג אותו הוא מקיים בשנים האחרונות, במסגרתו הוא רוכש לחבריו לקבוצה מתנות בחג המולד. בשנה שעברה בלייקרס פינק את השחקנים באייפדים חדשים, וכעת, ביוסטון, שהחייתה אותו וגרמה לו ליהנות שוב מכדורסל, דאג לקנות לשחקני הרוקטס שעוני רולקס חדשים. גם עומרי כספי קיבל אחד כזה, כמובן, ובחשבון האינסטגרם שלו הוא דאג להודות לסופרמן על המתנה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully