וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטלנד מהללת: "אולדריג' הפאוור פורוורד הטוב בליגה"

הבלייזרס ניצחו גם את הת'אנדר, כוכבם שמע קריאות "MVP" מהקהל. כריס פול כועס, קובי לא ישחק בשישי, וגם: הכל על השיא המתקרב של קייל קורבר

ברני ארדוב

פתיחת העונה הפנטסטית של פורטלנד נמשכה הלילה (בין רביעי לחמישי) עם אחד הנצחונות הגדולים ביותר שלה העונה - 104:111 על אוקלהומה סיטי, ששיפר את מאזן הבלייזרס ל-3:16 - הטוב ביותר במערב. המצטיין, פעם נוספת, היה למרכוס אולדריג', שכיכב עם שיא עונתי של 38 נקודות ו-13 ריבאונדים וזכה בסיום לקריאות MVP מהקהל באורגון. "זה היה סוריאליסטי", אמר LMA. "אני כאן כל כך הרבה זמן והיו כל כך מעט קריאות שכאלה לאורך השנים. זה הפך את הלילה הזה לשלם עבורי. הכימיה הקבוצתית שלנו בלתי רגילה עכשיו, זו קבוצה שכיף לשחק בה".

מאמן הבלייזרס טרי סטוטס הילל את כוכבו ואמר בסיום: "לא יודע אם יש לי מילים, למען האמת. התקפית ברור שהוא יכול לקלוע, אבל אהבתי את הקשיחות שלו, את המנהיגות, את האש התחרותית". גם קווין דוראנט פרגן: "זה מה ששחקנים גדולים עושים - הם מופיעים ברגעי קלאץ' וקולעים זריקות". ווסלי מת'יוס הוסיף קביעה איתה קשה להתווכח לאחרונה: "אמרתי את זה מתחילת העונה - הוא הפאוור פורוורד הכי טוב בליגה".

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס למרכוס אולדריג' מול שחקני אוקלהומה סיטי ת'אנדר סרג' איבקה. רויטרס
גם שני שחקנים לא יכולים לעצור אותו כרגע. אולדריג'/רויטרס

קייל קורבר השווה הלילה את שיאו של דיינה בארוס - 89 משחקים רצופים עם שלושה אחת או יותר - כשהפציץ שש שלשות ב-97:107 המפתיע של אטלנטה על לוס אנג'לס קליפרס. "אני שמח שעשיתי את זה", אמר הצלף המחונן ששב מפציעה שגרמה לו להחמיץ שלושה משחקים. "זו היתה תקופה ארוכה, וכנראה שהאדם הכי שמח הוא אשתי. לא היה קל להיות לידי בחמשת הימים האחרונים".

הרצף של קורבר החל במשחק השני של אטלנטה בעונה שעברה, ואתמול הגיע לשיאו כבר בנסיון השלשה הראשון שלו במשחק. בכך, התקרב מרחק שלשה אחת משבירת השיא של בארוס, שצלף שלשות ב-90 משחקים רצופים בין סוף 1994 ו-1996. "זה רצף קבוצתי", הבהיר קורבר. "אני לא יוצר לעצמי את הזריקות הללו". גם בארוס פרגן כשאמר: "זה לא מקרה, צריך קלעי אמיתי כדי לעשות דבר כזה".

בצד המפסיד, כריס פול מאוד לא אהב את ההגנה של קבוצתו, שנחלה הפסד שני רצוף: "אנחנו חייב למצוא את הזהות ההגנתית שלנו, וזה מתחיל בחדר ההלבשה שלנו. אנחנו יודעים מה צריך לעשות, צריך להפסיק לדבר ולהתחיל להבין איך עוצרים קבוצות. זו לא אשמת המאמנים, זה אשמתנו, וצריך להתעורר".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

באטלנטה קוראים לאוהדים לבוא למשחק הבא, נגד קליבלנד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

השוואה בין שני הרצפים

ימים: קורבר 395, בארוס 383

קליעות מחוץ לקשת: קורבר 233 (2.61 למשחק), בארוס 217 (2.44 למשחק)

נסיונות מחוץ לקשת: קורבר 497 (5.58 למשחק), בארוס 491 (5.52 למשחק)

אחוזים מחוץ לקשת: קורבר 46.88, בארוס 44.28

דקות: קורבר 2,732 (30.7 למשחק), בארוס 3,457 (38.8 למשחק)

נקודות: קורבר 1,009 (11.3 למשחק), בארוס 1,740 (19.5 למשחק)

מאזן של הקבוצה: קורבר 39:50 (עם אטלנטה), בארוס 60:29 (עם פילדלפיה ובוסטון)

שחקן בוסטון סלטיקס דיינה בארוס. Brian Bahr, GettyImages
מפרגן. בארוס/GettyImages, Brian Bahr

עוד ברחבי הליגה

* לפני מספר ימים נדמה היה כי קובי בריאנט ישוב לפרקט בסוף השבוע הקרוב, אולם הבוקר הודיע כוכב הלייקרס כי לא יצליח לחזור למשחק נגד סקרמנטו. "גיד האכילס מרגיש די טוב", אמר הבלאק ממבה, שלא שלל אפשרות לשוב לשחק נגד טורונטו ביום ראשון. "זה כבר יום שני רצוף שהצלחתי להתאמן וזה הרגיש טוב. נראה מה יהיה בימים הקרובים".

* בתקשורת הניו יורקית טוענים כי אחד המועמדים להחליף את מייק וודסון, אם וכאשר זה יפוטר מתפקידו, הוא לא אחר מאלן יוסטון, שחקן הקבוצה בעשור הקודם. כרמלו אנתוני אמר לקראת המשחק מול ברוקלין: "כרגע אנחנו הבדיחה של הליגה", בעוד וודסון עצמו הוסיף: "שתי הקבוצות מסריחות כרגע. אני חייב לנסות להביא אותנו לכיוון הנכון".

* מייקל קיד גילכריסט, שנפצע בידו, ייעדר 4-6 שבועות מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully