וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו מבכה את פציעתו של רוז: "הליגה שונה בלעדיו"

הבולס מנסים לעכל את הבשורה המרה על היעדרותו הממושכת. ברחבי הליגה חיזקו ורק קנייה ווסט התבדח: "כוכב עשוי מזכוכית"

שיקגו בולס מתקשה לעכל את הבשורות המרות מכיוונו של דרק רוז. בדיקת ה-MRI שבוצעה בכוכב הבולס אישרה את החששות הראשוניות, כשהתברר שהוא סבל מקרע במיניסקוס, יעבור ניתוח ויידרש לעבור תקופת החלמה ארוכה. רוז, נפצע אתמול בהפסד של הקבוצה לפורטלנד וירד לחדרי ההלבשה במהלך הרבע השלישי עם כאבים בברכו הימנית.

בשיקגו ובסביבתו של השחקנים מתקשים לעכל את הפציעה, בעיקר נוכח העובדה שכוכב הבולס נאלץ להחמיץ את העונה שעברה בגלל פציעה בברכו השמאלית. רוז חזר לפרקט במהלך הקיץ האחרון, ובמשחקים האחרונים היה נדמה שהוא חוזר אט אט לעצמו, אלא שאז הגיעה הפציעה הנוכחית שעלולה לפגוע קשות בו ובקבוצה. כזכור, שיקגו הגיעה בעונה שעברה עד חצי גמר המזרח, ואף נתנה פייט לאלופה ממיאמי, אך נכנעה 4:1. את העונה הנוכחית היא פתחה עם מאזן חלש של 5:6. רוז העמיד ממוצעים של 15.9 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-3.2 ריבאונדים למשחק.

דרק רוז סובל מקרע במיניסקוס, יעבור ניתוח

ניצחון דרמטי ללברון, הספרס והפייסרס עלו למאזן 1:12

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. רויטרס
והנה זה שוב קורה. דרק רוז לאחר הפציעה/רויטרס

"זה אובדן עצום לקבוצה, כל מה שאנחנו עושים בנוי סביבו. איבדנו את אחד השחקנים הטובים בליגה, וזה בהחלט משנה את פני הדברים. אני מרגיש רע עבורו", אמר קירק היינריך.

מאמן הבולס תום תיבודו ייאלץ לאלתר ולחפש פיתרונות, בדיוק כפי שעשה בעונה שעברה. "אני יודע כמה עבודה הוא השקיע בהחלמה מהפציעה הקודמת, לכן אני מרגיש כל כך רע עבורו. יש לזה השלכות עצומות על הקבוצה שלנו", אמר המאמן.

לואל דנג מביט קדימה, ובטוח כי המכה של הבולס לא תהיה קשה מדי. "כל השחקנים צריכים להרים את עצמם ולתת מעצמם יותר. ברור, זו מכה קשה להיות בלעדיו, אבל כבר היינו בסיטואציה הזאת קודם לכן", אמר הפורוורד.

חוסר המזל של רוז הכה גלים גם ברחבי הליגה. בלייק גריפין, שהחלים בעבר מפציעה דומה, ניסה לחזק את רוז. "דרק לפחות יוכל להתנחם בעובדה שהפציעה הזאת קלה יותר מהקודמת שממנה הוא חזר במיטבו. גם אני חוויתי כמה פציעות במיניסקוס, אפשר לצאת מזה. בכל מקרה, אני מרגיש רע עבורו ומאחל לו כל טוב".

דרק רוז שחקן שיקגו בולס עם מאמנו טום תיבודו. רויטרס
מכיר את הקבוצה גם בלעדיו. תיבודו/רויטרס

ציוצים נוספים

ג'רמי לין צייץ: "מתפלל למען דרק רוז. הליגה לא תהיה אותו דבר בלעדיו. מאחל לו בריאות".

מג'יק ג'ונסון: "המחשבות והתפילות שלי יוצאות לדרק רוז. אני מקווה שהוא יחזור בהקדם, אני נהנה לראות אותו משחק".

רוני ברואר: "החלמה מהירה לחבר שלי. מתפלל לשלומך".

הראפר קנייה ווסט התבדח: "דרק רוז הוא כמו הדמות הזו בבוספוג, שהייתה עשויה מזכוכית".

ניקולה מירוטיץ', שחקן ריאל מדריד שהבולס מחזיקים בזכויות עליו: "אנחנו איתך, דרק רוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully