וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ווגל: "זה חתיכת לוקסוס להשתמש בסקולה כמחליף"

מאמן אינדיאנה בעננים מהרכש החדש: "אחד הפורוורדים הטובים בליגה". הניקס ישתמשו בברניאני כסנטר במקום צ'נדלר הפצוע

אחרי שלא מעט פרשנים סימנו אותה כמועמדת לגיטימית לאליפות כבר העונה, אינדיאנה עומדת בכל הציפיות עד כה, והיא הקבוצה היחידה ב-NBA עם מאזן מושלם, אחרי הניצחון המרשים 80:97 על שיקגו הלילה (בין רביעי לחמישי), שהציב אותה במאזן של 0:5.

"אנחנו במאזן של 0:5, אבל אנחנו באמצע רצף של ארבעה משחקים בחמישה ימים, וזו עונה ארוכה", הרגיע המאמן פרנק ווגל בסיום, והחמיא ללואיס סקולה, הרכש החדש שקלע 12 נקודות (6 מ-8 מהשדה): "הבחור הזה הוא פשוט ווינר. הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורסל הבינלאומי, ואחד הפאואר פורוורדים הטובים בליגה, ויש לנו אותו כשחקן מחליף. זה חתיכת לוקסוס".

לואיס סקולה שחקן אינדיאנה פייסרס. Michael Conroy, AP
"הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הכדורסל הבינלאומי". לואיס סקולה/AP, Michael Conroy

מי שנמצאים במצב רוח הרבה פחות טוב הם הניקס, שגילו אתמול שהפציעה החדשה של טייסון צ'נדלר תשבית אותו לארבעה עד שישה שבועות. החדשות הללו הביאו את המאמן מייק וודסון לשקול לעבור להרכב נמוך, שכולל בחמישייה את ריימונד פלטון, פבלו פריג'יוני, אימן שומפרט, כרמלו אנתוני ואנדראה ברניאני.

"הוכח מאז שהגעתי לכאן שההרכבים הנמוכים עובדים", הסביר וודסון. "נכון שבמשחקים מסוימים, כמו נגד הפייסרס או הנטס שהן קבוצות גבוהות, שאני לא יודע אם זה יעבוד מולן, אבל בעקבות הדקות המוגבלות שנדרשות לאמארה סטודמאייר ולקניון מרטין, אולי נצטרך להעביר את ברניאני לעמדת הסנטר ואת כרמלו לעמדה מספר 4, בה הוא שיחק בהצלחה בשנה שעברה".

טייסון צ'נדלר שחקן ניו יורק ניקס. Bill Kostroun, AP
מצאו לו מחליף? טייסון צ'נדלר/AP, Bill Kostroun

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully