וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברט בראון: "יודעים מה כולם כתבו ואמרו עלינו"

מאמן פילדלפיה חגג את פתיחת העונה הנהדרת. ניקולה באטום על שערוריית הטריפל דאבל: "לא התכוונתי לזלזל בספרס"

אם בשבוע שעבר, רגע לפני פתיחת העונה ב-NBA, היו צריכים להמר על קבוצות שיסיימו את השבוע במאזן מושלם, איש לא היה מוכן להצביע על פילדלפיה. אלא שהקבוצה של ברט בראון הצעיר, בעונתו הראשונה כמאמן ראשי, הדהימה גם הלילה (בין שבת לראשון) כשניצחה 104:107 את שיקגו ועלתה ל-0:3.

"אנחנו יודעים מה כולם אמרו וכתבו עלינו", אמר בראון אחרי המשחק, "השחקנים שלנו עובדים יום אחרי יום, וזה המסר שהעברנו להם מהיום הראשון. אני שמח שמצאתי חבורה של שחקנים שנהנית להיות אחד עם השני, ולשחק ביחד".

מייקל קרטר וויליאמס פילדלפיה סיקסרס מול דריק רוז שיקגו בולס. AP
מייקל קרטר-וויליאמס: "אני מרגיש שאני יכול לשחק חופשי"/AP

מייקל קרטר-וויליאמס שרשם משחק שלישי נהדר עם 26 נקודות ו-10 אסיסטים הוסיף: "המאמן נותן לי הרבה מאוד ביטחון. אני מרגיש שאני יכול לשחק חופשי, ואני מנסה לעשות את מה שאני יכול במסגרת הקבוצה. אני מנסה לעשות מה שאני יכול, ולערב את החברים שלי לקבוצה. הם עושים עבודה נהדרת, וכשהם משחקים ככה, זה גורם לי להראות טוב".

שיקגו כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי במחצית השנייה, אך קרסה וברגעי הסיום איבדה את הראש: "אני לוקח את האשמה עליי", אמר דרק רוז שקלע 13 נקודות באחוזים רעים, "איבדתי כדורים, החטאתי זריקות, לא תקשרנו כמו שצריך, פשוט לא מצאתי את הקצב שלי. בסוף המשחק, הם הגיעו לכל כדור חופשי וקלעו כמעט כל זריקה שהם היו צריכים כדי לנצח את המשחק".

הסיקסרס חזרו במשחק הזה מפיגור של 20 הפרש. זו הפעם הראשונה בה הם חוזרים מפיגור של 20 נקודות ומעלה לניצחון אחרי 54 הפסדים רצופים. הפעם האחרונה בה עשו זאת הייתה בנובמבר 2008, בניצחון על אינדיאנה.

פורוורד פורטלנד טרייל בלייזרס ניקולה באטום (שמאל). רויטרס
התנצל. באטום מול הספרס/רויטרס

לצד החגיגות של פילדלפיה, משחקי הלילה הולידו גם שערוריה קטנה, כשבסיום משחק הניצחון 105:115 על סן אנטוניו קלע ניקולה באטום שלשה בעוד שחקני שתי הקבוצות מפסיקים לשחק. בעקבות הסל רשם הצרפתי טריפל דאבל של 11 נקודות, 12 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, מה שעורר את חמת שחקני סן אנטוניו.

"אני לא מתכוון לזלזל בקבוצה שמולי", התנצל באטום בסיום המשחק, "יש לי שלושה טריפל דאבל בקבוצה, אני לא מחשיב את זה כנוסף. לא חשבתי יותר מדי לפני כן, אבל אני יודע שזה דבר רע. אני רוצה להתנצל בפני סן אנטוניו ספרס. זה לא הציג צד טוב שלי, או של הבלייזרס. לא התכוונתי לזלזל בקבוצה". הפורוורד הצטרף לרשימה מכובדת של שחקנים בפורטלנד שהשיגו יותר משלושה טריפל דאבל בקבוצה ביחד עם סידני וויקס, ביל וולטון, קלייד דרקסלר, טרי פורטר ודיימון סטודמאייר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סחט השוואות לסקוטי פיפן. שון מריון לצד עומרי כספי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד השחקנים הישאלים רשמו ערב לא טוב, כשגל מקל לא קלע ב-7 דקות ועומרי כספי הפצוע לא שותף, הקבוצות מטקסס רשמו ערב טוב וממשיכות את פתיחת העונה הטובה שלהן. דאלאס, שהפסידה רק לילה לפני כן ליוסטון, התאוששה עם הצגה של שון מריון שקלע 21 נקודות, הוסיף 14 ריבאונדים ועצר את מייק קונלי בדרך לניצחון 99:111 על ממפיס.

"מריון אוהב לקחת אתגר, ובכל פעם שאתה יכול להוציא שחקן מהמשחק, זה חשוב", אמר המאמן ריק קרלייל בסיום, "אני חושב שאולי חמישה או שישה שחקנים בליגה יכולים לשמור שחקן כמו קונלי לדקות רבות, ואז ללכת ולשמור על שחקן כמו זאק רנדולף, וכל שחקן שנמצא ביניהם גם".

"אנחנו יכולים לקלוע ברמה גבוהה ברוב הימים, אבל אנחנו צריכים לדעת לשחק הגנה טוב. עשינו זאת הפעם בצורה נהדרת מההתחלה, והוצאנו אותם מהקצב שלהם", אמר מריון והגיב להשוואה של מאמנו לשחקנים גדולים כמו לברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן, "שמעתי את ההשוואות לפיפן מהרגע שהגעתי לליגה. אני רוצה להיות הכי טוב שאני יכול".

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס מול מונטה אליס שחקן דאלאס מאבריקס. רויטרס
נפצע, ולא רצה לצאת. ג'יימס הארדן/רויטרס

יוסטון חזרה מפיגור 19 נקודות ביוטה וניצחה 93:104 והמשיכה את פתיחת העונה המצוינת שלה עם שלושה ניצחונות ללא הפסדים, "הייתי חייב לא לחשוב על הכאב", אמר ג'יימס הארדן שנפצע במהלך המשחק בקרסול אך המשיך לשחק, "היה לנו מומנטום, במיוחד ברבע השלישי. יצאנו אינטנסיביים מאוד בהגנה, ולא רציתי שאם אני אצא אני אגרום לקבוצה להאט". ג'רמי לין הוסיף: "היה לנו עצירות וריבאודים, ככה שיכולנו לרוץ ולהתחיל מומנטום, וכשכמה שחקנים התחילו להיות חמים זה גרם לכל הקבוצה להדבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully