וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נק' ב-9 דק' למקל בבכורה, 4 נק' ו-4 ריב' לכספי

אחרי קדם העונה המבטיח, הישראלים פתחו רע את העונה: 3 אס' למקל בניצחון על ההוקס, 2 מ-6 מהשדה לכספי בניצחון על שארלוט

אחרי קדם עונה מבטיחה עבור שני הנציגים הישראלים ב-NBA, פתחו הלילה (בין רביעי לחמישי) גל מקל ועומרי כספי ברגל שמאל את העונה החדשה. הופעת הבכורה של רכז דאלאס בליגה הטובה בעולם הייתה קצרה ולא מרשימה למרות הניצחון 109:118 על אטלנטה, בעוד שהפורוורד של יוסטון שלהט במשחקי ההכנה תפס יום קליעות רע בבכורה הרשמית בקבוצתו החדשה, שניצחה גם היא, 83:96 את שארלוט.

בשאר המשחקים הלילה: הפסד מדהים למיאמי, דאנקן כבר נפצע

דירק נוביצקי שחקן דאלאס מבריקס עם גל מקל ברקע. רויטרס
יקווה ליותר דקות בהמשך. גל מקל, מימין/רויטרס

דאלאס - אטלנטה 109:118

נתחיל כמובן במקל, שעשה היסטוריה מבחינתו במשחקו הראשון ב-NBA, ולאחר שהיה חלק משמעותי ברוטציה של ריק קרלייל בקדם העונה, זכה ל-9 דקות בלבד על הפרקט, כשנכנס לראשונה תשע דקות מהפתיחה. הנקודות הראשונות והיחידות שלו הגיעו מקו העונשין בשניות הסיום של הרבע הראשון, ואחרי שהוחלף מוקדם ברבע השני, הוא נשלף מהספסל פעם נוספת רק בתחילת הרבע הרביעי, בו הספיק למסור שני אסיסטים לפני שהוחלף על ידי חוסה קלדרון.

השורה הסטטיסטית של מקל בסיום עמדה על 2 נקודות (ללא זריקות מהשדה, 2 מ-2 מהקו), 3 אסיסטים, 2 ריבאונדים ו-2 איבודים. מי שערך בכורה מוצלחת בהרבה במדי המאבס היה מונטה אליס, שהפגיז 32 נקודות (11 מ-17 מהשדה) וחילק 8 אסיסטים, כשדירק נוביצקי סייע לו עם 24 נקודות (8 מ-14), ואפילו וינס קרטר קם מהספסל ותרם 21 נקודות. קלדרון סיפק 5 נקודות (1 מ-7), 11 אסיסטים ו-4 איבודים. את ההוקס הובילו ג'ף טיג עם 24 נקודות ו-9 אסיסטים ופול מילסאפ עם 20 נקודות.

מקל אמר בסיום: "היה רגע מרגש מבחינתי כשעליתי בפעם הראשונה על המגרש. ללא ספק, זה משהו שאתה חולם עליו מגיל צעיר. כיף מאוד לנצח במשחק הראשון. המאמן אמר לי כל הכבוד ושהיו לי שמונה דקות ראשונות טובות. מבחינתי מה שהכי חשוב זה להיות מוכן בכל רגע נתון ובאמת לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית. אני מבסוט מהדקות הראשונות שלי בליגה הזו וכבר מחכה ליום שישי למשחק נגד יוסטון ועומרי. אני מרגיש שאני יכול להצליח ולהיות משמעותי בליגה הזו. זו עונה ארוכה וחשוב לי ללמוד ולהתקדם בכל משחק".

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס מול קודי זלר שחקן שארלוט בובקאטס. Pat Sullivan, AP
גרסיה גנב לו את ההצגה. עומרי כספי/AP, Pat Sullivan

יוסטון - שארלוט 83:96

עומרי כספי סומן כמחליף הבכיר של הרוקטס על פי ביצועיו בקדם העונה, אבל פרנסיסקו גרסיה גנב לישראלי את ההצגה, כשקם בעצמו מהספסל וצלף 19 נקודות ב-5 מ-9 מחוץ לקשת. הפורוורד הישראלי זכה ל-20 דקות, כשבדומה למקל עלה באמצע הרבע הראשון ונשאר על הפרקט עד לתחילת הרבע השני. כספי עלה על הלוח רק בדקה האחרונה של הרבע השלישי, אבל לא הצליח לייצר מומנטום והוחלף חמש דקות לסיום.

כספי סיים עם 4 נקודות (2 מ-4 לשתיים, 0 מ-2 לשלוש, 0 מ-0 מהקו), 4 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חסימה ואיבוד. במוקד העניינים ביוסטון עמד כמובן דווייט הווארד, שהבכורה המצופה שלו הסתיימה עם 17 נקודות (8 מ-14) ולא פחות מ-26 ריבאונדים (שיא למשחק פתיחת עונה). ג'יימס הארדן קלע 21 נקודות, וג'רמי לין הבליח מהספסל עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully