וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אחרי ג'ורדן, אייברסון היה השחקן האהוב עלי"

ה-MVP העניק ראיון נרחב ל-ESPN ואמר בין היתר: "אני עדיין יכול להשתפר. קילר אינסטינקט? לכל חיה יש דרך אחרת להרוג"

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם גביע אליפות ה-NBA וגביע ה-MVP של סדרת הגמר. GettyImages
המלך מדבר על הכל/GettyImages

לברון ג'יימס העניק ראיון נרחב מאוד למגזין ESPN, ובו דיבר בין היתר על המורשת שלו, המטרות לעתיד, המודלים לחיקוי, הלחץ, וזה ממש לא הכל. הנה חלק מהדברים.

על כך שסוכנו אמר שהוא מימש רק 85 אחוז מהפוטנציאל שלו: "אני לא יודע את האחוזים, אבל עדיין יש לי מקום לשיפור. אני מרגיש שאני יכול לשפר את הקליעה שלי, הכדרור והמשחק בצבע. העונה אשחק יותר בפוסט. בהתחלה לא היה לי נוח לשחק בצבע, אבל עכשיו כן".

על מה יצטרך לעשות כדי להיות הגדול אי פעם: "אני לא יודע. המוטרה שלי היא למקסם את כל מה שיש לי, ואם אעשה זאת, אולי אהיה הגדול בכל הזמנים, או לפחות אחד מהם. ברור שאני צריך להמשיך לנצח".

על כך שהוא צופה בקלטות של שחקנים אחרים: "אני צופה הרבה. הרבה. הכי הרבה מייקל ג'ורדן, כמובן, אבל גם אלן אייברסון. אני לא לוקח ממנו כלום, בעצם אני כן - את כוח הרצון שלו. הוא אחד הפינישרים הכי גדולים שהיה, ואף פעם אי אפשר לפקפק בלב שלו. הוא נתן הכל. הוא היה השחקן השני האהוב עלי כילד, אחרי ג'ורדן".

אלן אייברסון, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
"הוא אחד הפינישרים הכי גדולים שהיה, ואף פעם אי אפשר לפקפק בלב שלו". אייברסון/רויטרס

על הקשר עם ג'ורדן: "מעולם לא דיברתי איתו על המשחק. הייתי מאוד רוצה לשבת איתו ולהבין בדיוק מה הוא חושב, מה הוא חשב לכל אורך השנים הללו, על הקשיים שלו. ואז הייתי רוצה לשמוע עלי, מה הוא חושב על המשחק שלי ואיך אני יכול להשתפר. הוא בטח חושב שהוא יכול לנצח אותי עכשיו באחד-על-אחד".

על כך שלשחקנים כגון קובי בריאנט וג'ורדן קילר אינטינסקט טוב משלו: "יש דרכים שונות לצוד. אני רואה הרבה את ערוץ דיסקאברי, וכל החיות הורגות בצורה שונה. כולם רוצים שכולם יהרגו כמו מייקל וקובי. מג'יק לא הרג כמוהם, אבל זה אומר שלא היה לו קילר אינטינסקט? אותו דבר עם לארי בירד וקארים, או טים דאנקן. שיחקתי מול דאנקן פעמיים בגמר, ואני בטוח שיש לו קילר אינסטינקט".

על מה כל כך אהב בג'ורדן: "הדבר הכי טוב אצלו היה שהוא לא פחד להיכשל, ובגלל זה הוא הצליח כל כך - הוא לא פחד ממה שאף אחד אמר עליו, לא פחד להחטיא את זריקת הניצחון, לא פחד לאבד. זה הדבר שאני הכי אוהב אצלו, חוץ מלעוף באוויר ולקלוע על הבאזר וכאלה".

על האפשרות שיצליח לשנות את דעת הקהל: "אני מקווה, אני מקווה שאנשים יבינו שיש דרכים שונות לנצח. אני עושה את זה בדרך שלי, אבל היא לא דרך אנוכית".

על הביקורות שהוא לא משתלט על משחקים עם הקליעה: "אני לא ברנרד קינג, אני לא סקורר כזה. זה לא מה שאני עושה. אני עושה קצת מהכל. בעונה השלישית או הרביעית בקליבלנד קלעתי 31 נקודות למשחק, ולא הגענו לשום מקום".

על הפחד להיכשל: "זה אחד המחסומים הגדולים שלי. אני מפחד להיכשל. אני כל כך רוצה להצליח, שאני מפחד להיכשל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן שיקגו בולס מייקל ג'ורדן מול שחקן ניו יורק ניקס פטריק יואינג. Jonathan Daniel, GettyImages
"הדבר הכי טוב אצלו היה שהוא לא פחד להיכשל, ובגלל זה הוא הצליח כל כך - הוא לא פחד ממה שאף אחד אמר עליו, לא פחד להחטיא את זריקת הניצחון, לא פחד לאבד". ג'ורדן/GettyImages, Jonathan Daniel

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully