וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "הייתי בהלם טוטאלי מהמינוי של מילס"

כוכב הניקס הופתע מהצעד הפתאומי. בריאנט: "הלייקרס יכולה לזכות באליפות". וגם: צפו בלברון מככב בטיזר ל-NBA 2K14

ניו יורק ניקס סיפקה לאורך השנים עשרות החלטות ביזאריות ותמוהות, וב-NBA משוכנעי כי כזאת הייתה גם ההחלטה שהתקבלה בסוף השבוע שעבר: לפטר את הג'נרל מנג'ר גלן גרונוואלד ולהעניק את המשרה לסטיב מילס, שישמש גם כנשיא. הצעד של היה מפתיע למדי, הן בעיתוי שלו (רגע לפני פתיחת מחנה האימונים לעונה הקרובה) והן במשמעות שלו.

מילס בן ה-53 שימש כנשיא הניקס בעבר ונחשב לאחד מהאחראים לתקופה השחורה של הניקס בעשור האחרון, ונתפס כמי שיזם את מינויו של אייזיאה תומאס הכושל למאמן, בעוד שגרונוואלד נחשב לג'י אם מוצלח שהצליח להחזיר את ניקס לימים יפים יותר.

פורוורד ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני. AP
גם הוא היה בהלם. אנתוני/AP

בימים שאחרי המינוי המוזר הזה, מתברר שגם כוכבי הניקס מופתעים מאוד. כרמלו אנתוני הגיב ל"ניו יורק פוסט" והתקשה להסתיר את האכזבה. "הייתי בהלם מוחלט ששמעתי על זה", אמר מלו, "לא שמעתי שמשהו כזה עומד לקרות, אף אחד לא ראה את זה קורה. אף אחד לא ציפה לזה".

דוני וולש, ששימש בעבר כנשיא וג'נרל מנג'ר הניקס ונחשב למי שהקים את המועדון מהקרשים, גם כן קיבל את הידיעה בהפתעה גמורה. "בהחלט הייתי מופתע, לא ידעתי על זה שום דבר, אבל כששמעתי שסטיב נכנס לתפקיד חשבתי שזה יכול להיות רעיון טוב".

ג'נרל מנג'ר ב-NBA צוטט בעילום שם כשהוא לועג לניקס ולבעלים ג'יימס דולאן: "אם תחפש היגיון או לוגיקה בניקס תחת ג'יימס דולאן, אתה מחפש במקום הלא נכון". מי שדווקא תמך במהלך הוא הקומישינר, דייויד סטרן, שאמר: "סטיב מילס מתאים למה שהניקס מנסים לבנות. הוא מנהל מצוין שהולך לעזור לקבוצה בפן העסקי".

שחקן לוס אנג'לס לייקרס קובי בריאנט. Damian Dovarganes, AP
אליפות היא לא מילה גסה. בריאנט/AP, Damian Dovarganes

ובינתיים ההכנות לעונה נכנסות להילוך גבוה, ומי שערכה את יום התקשורת המסורתי היא לוס אנג'לס לייקרס. הלייקרס עדיין מצפים לשובו של קובי בריאנט הפצוע, שנשמע מעודד באשר לחזרתו למגרשים ולגבי הסיכויים לאליפות בעתיד הקרוב.

"אנחנו בהחלט יכולים לעשות את זה, זה לא משנה מה כולם סביבנו אומרים. זו המטרה שלנו, ולשם אנחנו מכוונים. זה מה שאני רוצה להשיג בשנה האחרונה של החוזה שלי. בנוגע אליי באופן אישי - אני מקווה לחזור בקרוב מאוד. כשאחזור, אהיה במיטבי. לא חושב שהייתה אי פעם עונה שבה שיחקתי כשאני ב-100% כשירות. 78% עבורי זה מספיק טוב".

על העזיבה של דוויט הווארד אמר קובי: "זה לא באמת אכפת לי. זה מה שקרה, וזהו. אם הוא היה חוזר אלינו זה היה יכול להיות נהדר".

גם פאו גאסול, שעם עזיבתו של הווארד צפוי לחזור לשחק בעמדת הסנטר מחלים מפציעה מברכו, ומייק ד'אנטוני מנסה לעת עתה לנסוך בו ביטחון. "פאו הוא כנראה שהסנטר ההתקפי הכי טוב בליגה, הביג-מן הכי מוכשר. העונה הוא הולך לשחק בעמדה הטבעית שלו, וכולנו מרגישים טוב לגבי זה".

גם גאסול עצמו מצפה לשינוי בתפקוד שלו על המגרש. "אני מחכה לזה. העונה אוכל לשחק יותר פנימה ולחזור לעמדה שאני אוהב. זה גורם לי להרגיש טוב יותר, יש לי יותר ביטחון. אני משוכנע שאהיה יעיל יותר בעמדה הזאת".

צפו בטיזר ל-NBA2K בכיכובו של לברון ג'יימס

NBA 2K14 עומד לצאת בימים הקרובים ב-1 באוקטובר, ובינתיים המשחק הפופולארי שיחרר את הטיזר שלו, בו מככב לברון ג'יימס ומסביר בפאתוס מה הסוד שלו להצלחה. המשחק יגיע לחנויות באירופה שלושה ימים לאחר שיגיע לארצות הברית, ב-4 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully