וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: סטיב מילס מונה לנשיא וג'נרל מנג'ר הניקס

מי ששימש כנשיא בעבר וזוהה כאחד האחראים לכישלונות בעשור הקודם, יחליף את גלן גרונוולד בצעד מפתיע: "זה כבוד עצום"

רגע לפני פתיחת מחנה האימונים לעונה הקרובה, ניו יורק ניקס עוברת שינוי מפתיע. הניקס הודיעו אתמול (חמישי) על מינויו של סטיב מילס לנשיא וג'נרל מנג'ר החדש של השושלת. מילס בן ה-53, ששימש כנשיא הניקס בעבר למשך 5 שנים , עזב ב-2009 אך חוזר כעת מהדלת הקדמית. בשנותיו בניקס הוא נזכר כאחד מהאחראים לתקופה השחורה של הקבוצה באתן שנים, והוא היה זה שגחף להחתמתו של המאמן אייזיאה תומאס, צעד שהתברר בדיעבד ככישלון קולוסאלי.

נשיא וג'נרל מנג'ר ניו יורק ניקס, סטיב מילס. AP
יצר ההרס העצמי של הניקס חוזר שוב. סטיב מילס/AP

הוא יחליף בתפקיד את גלן גרונוולד, שירש ממנו את התפקיד ובתקופתו חזרה הניקס למרכז הבמה והייתה שוב לאחת הקבוצות המסקרנות ב-NBA. מדובר בצעד מפתיע למדי, בעיקר לאור העובדה שגרונוולד אושש את הניקס מתקופה רעה, וכן משום שמילס עצמו מעולם לא שימש כג'נרל מנג'ר, ולמעשה לעולם לא כיהן בתפקיד מקצועי כלשהו בקריירה שלו ב-NBA. כעת יש מי שחושש בניקס שתומאס, שחזר ב-2010 כיועץ במשרה חלקית לניקס, יחזור לתפקיד מרכזי בקבוצה ויסייע למילס חסר הניסיון בבחירת שחקנים.

הבעלים ג'ייימס דולאן אמר לאחר פרסום הידיעה: "אני שמח מאוד לקבל בחזרה לניקס את סטיב. אנחנו מצפים למנהיגות שלו ומאמינים כי הוא האיש הנכון להצעיד אותנו למטרה הסופית שלנו - זכייה באליפות ה-NBA.

אנחנו מודים מקרב לב לגלן, ומרוצים מכך שהוא יישאר בארגון", התיחס לגרונוולד, שייכנס לתפקיד חדש המוגדר כ"יועץ". סטיב מילס אמר: "זה כבוד ופריבילגיה עצומה לחזור לשושלת מפוארת כמו הניקס, ואעשה הכל על מנת להפוך אותה למוצלחת עוד יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully