וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אודום השתמש בסמים קשים בשנתיים האחרונות

שחקנה של הקליפרס בעונה האחרונה, שטרם השיג חוזה, גורש מביתו על ידי אשתו שניסתה לשלוח אותו לגמילה ללא הצלחה

האם למאר אודום השתמש בסמים קשים בשנתיים האחרונות? דיווחים בארצות הברית טוענים שהפורוורד של לוס אנג'לס קליפרס, שחשוב להדגיש כי לא נכשל בבדיקת סמים מאז 2001, אכן נטל חומרים אסורים וזו גם הסיבה לפי אותה טענה לכך שהנישואים שלו עם קלואי קרדשיאן נמצאים על סף פירוק.

באותו דיווח נכתב שהנישואים של קרדשיאן ולמאר אודום נמצאים במשבר. על פי גורמים המקורבים למשפחה למאר שקוע בסמים במשך השנתיים האחרונות עד כדי כך שבאוגוסט שעבר אשתו לחצתה עליו לפנות למכון גמילה, והוא אכן היה סגור בדירה בסן דייגו. עד כדי כך המצב היה חמור שקלואי הציבה במקום שמירה במשך 24 שעות לשבעה ימים בשבוע כדי לוודא שהשחקן אינו עוזב את המקום.

למאר אודום, לוס אנג'לס קליפרס. AP
איזו התרסקות. למאר אודום/AP

אלא שמתברר כי לאחר יומיים בלבד עזב אודום את המקום וגם נסיונות שכנוע מצד המשפחה לא סייעו והוא לא חזר לגמילה. ולמרות הדברים הללו, חשוב להדגיש כי אודום לא נכשל בבדיקת סמים. שחקנים נבדקים שש פעמים בכל שנה למרות שהבדיקות במהלך הפגרה הן של סטרואידים וחומרים משפרי ביצועים בלבד.

אודום עצמו נחשב לשחקן חופשי ועם הידיעות הללו היום (שבת) נראה שיהיה לו הרבה יותר קשה למצוא לעצמו קבוצה. במהלך העונה האחרונה העמיד השחקן ארבע נקודות בלבד בממוצע למשחק בעונה הסדירה וחמש במהלך הפלייאוף. כמו כן הוא סיפק 1.7-1.8 אסיסטים בממוצע ו-5.9 ריבאונדים בעונה הסדירה ו-3.8 במהלך הפלייאוף.

במהלך עונת 2001 אודום כבר הסתבך עם סמים אחרי שנתפס בפעם השנייה תוך שמונה חודשים כשבגופו חומרים אסורים. לאחר מכן הוא הודה כי עישן מריחואנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully