וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חוזר: גרג אודן בחר במיאמי

להיט יש עוד בחירה מספר 1 בדראפט וללברון יש חבר חדש: "זה המקום הכי טוב עבורי, אני עדיין לא כשיר במאת האחוזים"

קצת יותר משלוש שנים אחרי "ההחלטה" של לברון ג'יימס, שלקח את כישוריו למיאמי והביא לה שתי אליפויות רצופות, עשה הלילה (בין שישי לשבת) עוד שחקן שנבחר בעבר במקום הראשון של הדראפט, גרג אודן, צעד דומה. לאחר שהתלבט רבות באשר קבוצתה נאותה להחיות בה את הקריירה המפוספסת ושקל את האופציות של סן אנטוניו, דאלאס, ניו אורלינס, סקרמנטו, קליבלנד, בוסטון, ממפיס ואטלנטה, בחר אודן באלופה, שחיפשה ביג מן בדמותו ושני הצדדים יקוו כעת שהשילוב הזה יצלח ויוביל לתריפיט, האליפות השלישית ברציפות.

"זה המקום הכי טוב והכי מתאים עבורי", אמר אודן בן ה-25, שיקבל חוזה מינימום של 1.03 מיליון דולר בעונה הקרובה ו-1.14 בעונה הבאה, אם ימשיך בקבוצה. הוא צפוי לחתום כבר ביום שני הקרוב.

גרג אודן, פורטלנד בלייזרס. רויטרס
אנחנו מחזיקים לו אצבעות. גרג אודן/רויטרס

"היו לי הרבה עליות וירידות בליגה, עם יותר ירידות", הוא התוודה בראיון מקיף לאתר "גרנטלנד", בו בישר על בחירתו, "אוכל להיות מוכן לעונה, אבל אני עדיין צריך לעבוד. נצטרך כל הזמן לבחון את כמות הדקות שאני משחק ביחס למצב הגוף שלי. כשדיברתי עם ספולסטרה וראיתי כמה הוא יודע על כל ההשקעה שכבר עשיתי, הרגשתי שבמיאמי יודעים מה הכי טוב עבורי. אני עדיין לא כשיר במאת האחוזים. לברון שלח לי הודעה וביקש שאצטרף לקבוצה".

אודן (25, 2.13 מ') נבחר, כאמור, ראשון בדראפט 2007 על ידי פורטלנד, שהחליטה להעדיפו על קווין דוראנט במה שלנצח תיזכר כאחת הטעויות הגדולות בתולדות המועדון שויתר, בשעתו, גם על מייקל ג'ורדן. אלא שאחרי שנה נהדרת במכללת אוהיו סטייט התקשה הסנטר ליצור מומנטום של ממש ב-NBA, וסבל מאינספור פציעות שונות, בעיקר בברכיים. למעשה, אודן לא שיחק משחק NBA רשמי מאז ה-5 בדצמבר, 2009, משחק שלאחריו עבר ניתוח ברכיים שלישי בקריירה. בסך הכל, רשם עד 82 משחקים בלבד בליגה הטובה בעולם, בהם רשם ממוצעים של 9.4 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-1.4 חסימות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully