וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודן ניסה להרשים את ספולסטרה ונציגי ניו אורלינס

מאמן מיאמי צפה באימון שערך הסנטר המתקמבק. מקור ל-ESPN: "האימון היה טוב". קניון מרטין סיכם לעונה נוספת בניקס

גרג אודן ממשיך במאמציו לחזור ל-NBA, ורשת ESPN מדווחת היום (רביעי) כי הסנטר, שנבחר ראשון בדראפט 2007, ערך אימון שארך שעתיים לעיני מאמן מיאמי היט אריק ספולסטרה, הג'נרל מנג'ר של סקרמנטו פיט דאלסנדרו ונציגים של ניו אורלינס פליקנס. אודן יערוך אימון דומה ביום חמישי, בו יצפו נציגי אטלנטה הוקס, והסנטר בן ה-25 ייפגש בסוף השבוע עם נציגי ניו אורלינס בלאס וגאס.

גם דאלאס מאבריקס וסן אנטוניו ספרס שוקלות אפשרות לצרף את אוגן לשורותיהן, ולפי שעה הן עוקבות אחריו. "האימון שלו היה טוב", אמר מקור ל-ESPN, "אודן ביצע המון תרגילי זריזות, רץ הרבה וביצע תרגילים".

אודן שיחק 82 משחקי NBA בלבד בקריירה העגומה שלו, שהחלה בחגיגה כשנבחר על ידי פורטלנד ראשון בדראפט 2007, והמשכה היה מדכדך, כשהתברר כי אודן הוא פצוע סדרתי. הסנטר נותח עוד לפני עונת 2007/08 והחמיץ את כולה. בעונת 2008/09 שיחק 61 משחקים ותרם 8.9 נקודות ו-7 ריבאונדים בממוצע, כשבששת משחקי הפלייאוף של הבלייזרס הוא קלע רק 5 נקודות ב-16 דקות לערב. ב-2009/10 שיחק 21 משחקים (11.1 נקודות ו-8.5 ריבאונדים למשחק), עד שנפצע. ב-17 בנובמבר פורטלנד הודיעה כי אודן ינותח והוא החמיץ את יתר משחקי עונת 2010/11. אודן נותח שוב בהמשך ובחודש מרץ 2012 פורטלנד שחררה אותו מהסגל כדי לפנות מקום לאחרים.

שחקני ניו יורק ניקס כרמלו אנתוני (ימין) וחברו קניון מרטין (שמאל). AP
יישאר עם מלו בגארדן, השאלה היא רק כמה כסף יקבל. מרטין/AP

בתקשורת האמריקאית מדווחים כי קניון מרטין סיכם לעונה נוספת בניו יורק ניקס. הפורוורד בן ה-35 הצטרף לקבוצה ממדיסון סקוור גארדן בפברואר 2013 ותרם 7.2 נקודות ו-5.3 ריבאונדים ב18 משחקיו במדי הקבוצה. בפלייאוף האחרון שיחק מרטין 12 משחקים ותרם לניקס 5.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק. הצדדים טרם סיכמו על גובה שכרו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • גרג אודן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully