וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס: אליס חתם, האריס שוחרר, לארקין שבר את הקרסול

13.7.2013 / 7:00

לפני פתיחת ליגת הקיץ, שינויים דרסטיים במצבת הגארדים בקבוצה החדשה של גל מקל: "רוצה לשחק חופשי ומשוחרר"

רכז מכללת מיאמי שיין לארקין. GettyImages
"אם אתם לא חושבים שאחזור חזק יותר, אז אתם מדברים עם הבן אדם הלא נכון". לארקין/GettyImages

יום משוגע עבר על קבוצתו החדשה של גל מקל דאלאס מאבריקס. בשעות הערב (שישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של כוכבה של מילווקי באקס מונטה אליס על חוזה לשלוש שנים, מה שהפתיע לא מעט אנשים, בייחוד לאור החתימה של דווין האריס שבוע קודם לכן. בהמשך הלילה הודיעה הקבוצה כי חוזהו של האריס יבוטל, מאחר ובבדיקה שנערכה לו התברר כי הוא סובל מפריקת אצבע חוזרת וייאלץ לעבור ניתוח. לפי מקורות הצדדים עדיין מעוניינים בעסקה, אך יעשו אותה רק כשיחלים.

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל מוצג לצד המאמן ריק קרלייל, הג'נרל מנג'ר דוני נלסון, שיין לארקין, ריקי לדו. AP
"אני לא כל כך יודע מה לצפות מבחינת דקות כי אני בסיטואציה שונה מהרבה שחקנים שבאים להראות את עצמם ולקבל חוזה". מקל/AP

בין לבין הודיעה הקבוצה כי הרכז שייאבק עם מקל על דקות כמחליף של חוסה קלדרון, שיין לארקין, שבר את הקרסול באימון האחרון בדאלאס לפני היציאה לליגת הקיץ בווגאס. לארקין ייעדר לפחות שלושה חודשים ובמקרה הטוב יהיה כשיר לפתיחת העונה. בקבוצה לא מתכוונים ללחוץ עליו, ויעזרו לשחקן לעבור שיקום מסודר על מנת שהפציעה לא תחזור על עצמה. "אם אתם לא חושבים שאחזור חזק יותר, אז אתם מדברים עם הבן אדם הלא נכון", צייץ לארקין לגבי הפציעה שלו.

"הכול יהיה בסדר", הגיב לו קלדרון. "כמו שאמרת קודם, אתה תחזור חזק יותר. כבר מחכה לעבוד איתך".

המשמעות היא שגל מקל הופך לרכז הפותח של דאלאס בליגת הקיץ שתחל עבור המאבס הלילה במשחק נגד סקרמנטו (1:00 שעון ישראל). הקבוצה צפויה לבחון רכז נוסף, ותחליט על כך עד המשחק הראשון, אך בכל מקרה הרכז הישראלי, שהגיע עם קבוצתו לווגאס רק בשעות אחר הצהריים, יהיה זה שיוביל את הקבוצה.

"מבחינתי היה מחנה אימונים טוב בדאלאס", אמר מקל לוואלה! ספורט לקראת המשחק הראשון הלילה. "למדתי להכיר את החברים לקבוצה, ובגדול אני חושב שכולם נהנו משלושת הימים שלנו ביחד". לגבי ליגת הקיץ אמר הרכז: "אני רוצה לשחק חופשי ומשוחרר. אני לא כל כך יודע מה לצפות מבחינת דקות כי אני בסיטואציה שונה מהרבה שחקנים שבאים להראות את עצמם ולקבל חוזה. בכל מקרה מתי שאהיה על המגרש, אני רוצה לשחק טוב וליהנות".

איזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully