וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מונטה אליס סגר בדאלאס מאבריקס

לגל מקל צפוף בקו האחורי: הגארד הסכים לחתום לשלוש שנים עבור 30 מיליון דולר. שאק חושב שהנטס טובים מהניקס

גל מקל נסע היום (שישי) למחנה הקיץ בלאס וגאס, שם ישחק לראשונה במדי דאלאס מאבריקס, אולם לפי הדיווחים ב-NBA, נראה כי המלחמה על דקות המשחק תהיה אף יותר קשה ממה שהישראלי השני בליגה הטובה בעולם שיער לעצמו. אחרי שבחרו ברוקי שיין לארקין והחתימו את דווין האריס וחוסה קלדרון, ב-ESPN מדווחים הערב (שישי) שמונטה אליס צפוי לחתום בשורות המאבריקס. לפי אחד המקורות של ESPN, אליס הסכים לסגור חוזה על שלוש שנים עבור סכום שנע בין 25 ל-30 מיליון דולר.

שחקן מילווקי באקס, מונטה אליס. AP
צפוף בקו האחורי של דאלאס. אליס/AP

אמנם מונטה אליס הוא שוטינג גארד, ואינו רכז טהור כמו מקל, אולם אין ספק שהחתמתו מצופפת עוד יותר את שתי עמדות הגארד בדאלאס, ששואפת בעונה הקרובה לחזור לפלייאוף ולהפוך לאחת הקבוצות המובילות במערב. מונטה אליס פתח בעונה שחלפה בכל אחד מ-82 משחקיה של מילווקי, ורשם ממוצע מצוין של 19.4 נקודות ב-45.6% מהשדה, ו-4.7 אסיסטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתכונן לליגת הקיץ. גל מקל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי יותר חזקה, ברוקלין נטס או ניו יורק ניקס? שאקיל אוניל חושב שהטים טו ביט בתפוח הגדול היא דווקא ברוקלין . "אני הולך עם הנטס. הם יותר טובים מהניקס, כל היום, כל יום", אמר אוניל בראיון ל"ניוזדיי" הניו יורקי. "ג'ייסון קיד הוא בחור נהדר, הוא מנהיג גדול, אני סקרן מאוד לראות איך הוא והנטס יגיבו כשיהיה קשה יותר. יש לנטס חמישייה מסוכנת".

הנטס, עם דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון וברוק לופז השלימו את החמישייה עם צירופם של פול פירס וקווין גארנט מבוסטון והתחמשו גם באנדריי קירילנקו. הניקס, שניצחו 54 משחקים בעונה הרגילה וזכו בבית האטלנטי, הודחו בסיבוב השני של הפלייאוף אחרי שנוצחו על ידי אינדיאנה.

אחרי שהפועל ירושלים עברה לידי קבוצת אלון באופן רשמי היום, פורוורד הניקס אמארה סטודמאייר מצא זמן לשתף את העוקבים אחריו בטוויטר, וצייץ: "היום אני גאה להיות הבעלים של הפועל ירושלים בכדורסל, זה יום גדול!".

אמארה סטודמאייר שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
הוא חוגג עם ירושלים, ובינתיים הנטס מתחזקים. אמארה סטודמאייר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully