וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי: "כשיוסטון התקשרה, מבחינתי זה היה סגור"

הישראלי התראיין ביוסטון, סיפר על הרצון לתקן את הרושם מקליבלנד, על החברים החדשים ולא שכח את מקל וליאור אליהו

אחרי שאישר אתמול (חמישי) את הגעתו ליוסטון בטוויטר, עומרי כספי התפנה להעניק ראיון ראשון לתקשורת ביוסטון, ודיבר על האתגר החדש ברוקטס, על דווייט הווארד, על גל מקל ואפילו על ליאור אליהו. "אני מרגיש שאני יכול לתרום רבות לקבוצה", אמר כספי. "אני מודה על ההזדמנות להיות בארגון כזה גדול עם צוות המאמנים הטוב ביותר, עם קווין מקהייל, עם דווייט הווארד, עם ג'יימס הארדן. אני מרגיש שהסגנון משחק כאן יכול להתאים לי".

כספי סיפר על השתלשלות העניינים שהביאה אותו לרוקטס: "כשאני והסוכן שלי דיברנו לפני ה-1 ביולי, היום שבו אפשר להחתים שחקנים, שוחחנו על הכול. הוא שאל אותי מה דעתי, וכבר מהרגע הראשון אמרתי שהאופציה מספר 1 שלי היא להגיע ליוסטון. כשיוסטון התקשרו, בשבילי זו הייתה עסקה סגורה. היו קבוצות אחרות שהתקשרו ושאלו, היו הצעות טובות יותר מבחינה כלכלית, אבל רציתי להגיע לכאן יום אחד. לזכות להזדמנות כזאת ולהצטרף לקבוצה מנצחת כמו יוסטון עדיף על כל דבר אחר. אני כבר מצפה לתחילת העונה".

עומרי כספי, קליבלנד קאבלירס. AP
אתגר חדש, דף חדש. כספי/AP

ביוסטון ניסו להשוות את תפקידו של כספי לזה שמילא בעונה החולפת הארגנטינאי קרלוס דלפינו, שבינתיים עזב את הרוקטס. "אני לא רוצה להיכנס לתפקיד הספציפי שלי בקבוצה כרגע", השיב הישראלי. "עוד מוקדם מדי לדבר על זה. אני מרגיש שלא הראיתי בשנים האחרונות הרבה דברים שאני יכול לתת, ונקווה שעכשיו ביוסטון אצליח. אני מאמין שהשיטה וסגנון המשחק מאוד מתאימים למשחק שלי. לא רוצה לדבר על התפקיד שלי, אעשה כל דבר בשביל לנצח".

לכספי יש מה לומר גם בנוגע לגל מקל, חברו החדש בטקסס, ובנוגע לליאור אליהו, שיוסטון החזיקה בזכויות עליו והעבירה אותן לאחרונה למינסוטה. "הרבה עיניים יהיו נשואות לגל, יהיה עליו הרבה לחץ. גם אצלי היה לחץ, אבל בעיקר בשנים הראשונות בליגה. בעונה הראשונה, בעונה השנייה, אבל עכשיו כבר אין עליי לחץ. אני נכנס לעונה החמישית שלי בליגה ומבין מה צריך לעשות. אני חש שפתחתי דף חדש בקריירה עכשיו. אני יכול להתחרות על המגרש".

ולגבי ליאור אליהו? "ליאור הוא האיש שלי, חבל מאוד שהזכויות עליו הועברו למינסוטה".

שחקן דאלאס מאבריקס גל מקל. AP
"יהיה עליו הרבה לחץ". מקל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully