וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "העונה האחרונה היתה פשוט אסון"

רכז הלייקרס יורה, בעיקר לעבר דווייט הווארד: "הוא שיחק בהרבה פחות מהיכולת שלו ולא רצה להיות כאן". פארמר סיכם

לא מעט סערות ידעו בלייקרס בעונה האחרונה: הפציעה של קובי בריאנט, הכישלון בעונה הרגילה, הסוויפ שחטפו בפלייאוף והעזיבה של דווייט הווארד. בין כל אלו, לא נשמע כמעט קולו של אחד המנהיגים של הקבוצה מלוס אנג'לס- סטיב נאש. אלא שעכשיו הוא מגיב ומספר על העונה הקשה שעבר, על חוסר נכונותו של הווארד לסייע לקבוצה, ועל העתיד.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש. Chris Carlson, AP
עונה שהוא ירצה לשכוח. נאש/AP, Chris Carlson

"בכנות, אני חשבתי עוד לפני המפגש עם הווארד שאין לנו סיכוי", אמר נאש, כשהוא מתייחס לפגישה עם הסנטר בה ניסו ראשי המועדון וקובי בריאנט לשכנעו להישאר בלוס אנג'לס. "הייתי רוצה לחשוב שאחרי הפגישה דווקא היה לנו סיכוי. אבל בסופו של דבר, לדווייט לא היה נוח כאן, והוא לא רצה להיות כאן. אנחנו מאחלים לו בהצלחה וממשיכים הלאה".

הרכז אף התייחס למה שמצפה להווארד ביוסטון ואמר: "הוא לא רצה לשחק פיק אנד רול בהתקפה כאן, כי הוא עשה זאת באורלנדו והפעם רצה לשחק יותר בצבע. עכשיו הוא עובר ליוסטון שמשחקת פיק אנד רול בהתקפה. יש לי קצת תחושת חמיצות וחוסר מזל בעונה החולפת שכולנו היינו פצועים, העונה באה וחלפה, עפנו מהפלייאוף, והנה אנחנו, בונים מחדש".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס, מייק ד'אנטוני, סטיב נאש. רויטרס
מבריק, אך יש לו גם מגרעות. נאש עם דאנטוני/רויטרס

נאש המשיך ואמר: "אני חושב שכשמסתכלים על העונה האחרונה, חייבים לקחת בחשבון שדווייט לא היה עצמו. הוא שיחק בהרבה פחות מ-100 אחוזים. פאו לא היה עצמו עד כמעט לסיום העונה. אני לא הייתי עצמי אחרי ששברתי את הרגל. הליגה הזאת טובה מדי למצב בו אנחנו מנסים למצוא את הכימיה ביניו. זה מוביל לקושי המתמשך שהיה לנו. אני לא חושב שבשום שלב שיחקנו ברמה גבוהה. כן, ניצחנו הרבה, אבל אני לא חושב שבשום שלב הרגשנו תחושת ביטחון או נוחות. בשום שלב לא מצאנו את הביטחון בקבוצה".

ולא רק על הווארד שוחח הרכז הוותיק, אלא גם על מאמנו, מייק דאנטוני, שאימן אותו בעבר גם בפיניקס. "אני חושב שהוא מאמן מבריק מאוד. יש לו גם פגמים, אבל לכולנו יש כאלה. כולנו צריכים להישפט על ידי האוהדים, אנחנו צריכים להוכיח הרבה בגלל העונה שעברה, שעבורי היתה פשוט אסון בהרבה מובנים. אני אוהב אוהדים שרופים. אני אוהב את אוהדי הלייקרס בגלל זה. אני אוהב את זה שיש להם דעות והם מביעים אותן, וזה מה שמסעיר בעונה הקרובה. יש לנו הרבה על מה להילחם".

ואם כבר דווייט הווארד, הוא כבר נמצא ביוסטון, ומנסה להתחבב על האוהדים המקומיים. הבוקר הוא הגיע למסעדת ה-Breakfast Klub והחליט לקנות לכל לקוח במסעדה ארוחה על חשבונו. בהחלט דרך נאה לגרום לאוהדים להיות בעדו עוד לפני שהעונה החלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצא דרך להתחבב על אוהדי הרוקטס מהר. הווארד מחוץ למסעדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* בינתיים הלייקרס עומדים לרענן את הסגל עם החתמתו של לא אחר מאשר ג'ורדן פארמר. ב-ESPN דווח שהרכז שבילה את העונה החולפת במדי אפס אנדולו סיכם לעונה אחת בקבוצה של מייק ד'אנטוני תמורת שכר מינימום, כשהלייקרס יתפנו כעת למשא ומתן עם הטורקים על שיחרורו מחוזהו הנוכחי.

פארמר בן ה-26 שיחק במכללת UCLA בלוס אנג'לס והעביר את ארבע השנים הראשונות בקריירה המקצוענית שלו במדי הלייקרס, במדיהם זכה באליפויות ב-2009 ו-2010. אחרי שנתיים בנטס הוא נחת במכבי תל אביב ב-2012, ואת העונה החולפת הוא העביר כאמור בטורקיה.

גארד אפס אנדולו ג'ורדן פארמר. GettyImages
חוזר ל-NBA. ג'ורדן פארמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully