וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רמיין אוניל לווריורס, וורלד פיס ישוחרר מהלייקרס?

אוניל צפוי להשתכר 2 מיליון דולר, גם טוני דגלאס סיכם בגולדן סטייט. וורלד פיס רוצה להגיע לניקס, דאטומה סיכם בדטרויט

בגולדן סטייט ממשיכים לחשוב על העונה הבאה, ומעבירים את הקיץ הזה בניסיונות חיזוק ממשיים. לאחר הדיווחים שקבעו כי אנדרה איגואדלה בדרך לווריורס, הערב (שלישי) מדווח מארק סטיין מרשת ESPN כי גם ג'רמיין אוניל צפוי להצטרף לקבוצה לעונה אחת, תמורת 2 מיליון דולר. הפורוורד, ששיחק בעונה האחרונה במדי פיניקס והעמיד ממוצעים של 8.3 נקודות ו-5.8 ריבאונדים למשחק, אמור לתת לא מעט ניסיון וגוף עבור גולדן סטייט מהספסל.

מי שעוד אמור להביא עמו ניסיון הוא טוני דגלאס, שהגיע גם הוא לסיכום עם גולדן סטייט, כך על פי ג'ארד זוורלינג מ-ESPN. דגלאס עבר בעונה האחרונה ביוסטון וסקרמנטו, ואמור להרוויח שכר מינימום של וותיקים, בהחלט צירוף נאה לקבוצה הצעירה הזו. דאגלאס מגיע עם ממוצעי קריירה של 8.6 נקודות, 2.4 אסיסטים ו-2.3 ריבאונדים בממוצע למשחק.

ג'רמיין אוניל, פיניקס סאנס. AP
תוספת נאה לספסל. אוניל/AP

האם מטה וורלד פיס בדרכו להפוך לשחקן ניו יורק ניקס? בימים האחרונים עולים לא מעט דיווחים בארצות הברית על כך שהלייקרס מתכוונים לשחרר את הפורוורד באמנסטי. חברו של וורלד פיס וראש הקרן אותה מנהל השחקן, חוסה מוראלס אמר כי וורלד פיס "מקווה להגיע לניקס. אם הלייקרס אכן ישחררו אותו, הוא עשוי לפרוש. אם רק קבוצות משוק קטן יציעו לו הצעות הוא לא יאהב את זה. הוא לא רוצה לשחק שם". מוראלס המשיך ואמר כי וורד פיס ירצה במקרה שכזה לחזור לעיר הולדתו, ולשחק בניקס, להם יש אפשרות להציע לפורוורד חוזה מינימלי של שחקן ותיק. אגב, ביאהו כבר דיווחו כי בניקס ישמחו לקלוט את הפורוורד המשוגע.

קובי בריאנט לא המתין להודעה הרשמית של הלייקרס על שחרורו של וורלד פיס, וכבר שיחרר את ההודעה הבאה בטוויטר שלו: ""לא היינו מנצחים את משחק 7 בלי מטה! זה יום קשה לאומת הלייקרס. #מתגעגע לפיס", כשהוא מתכוון למשחק האליפות מול בוסטון ב-2010. בהמשך הוא צייץ גם: "אני מאחל לדוויט הווארד את כל הטוב שבעולם, באמת. פשוט קשה לי לעקוב אחרי שחקנים שרוצים לבעוט לקבוצה שלי בתחת. #כזה אני" ו"באופן אישי, הייתי משאיר את מטה והולך על זה עם החומר הקיים שלנו בתוספת כמה חלקים #תשמרו על פיס #הלייקרס עדיין חושבים על זה" וקינח בציטוט של סטיב ג'ובס המנוח: "התפקיד שלי הוא לא להיות נוח לאנשים. התפקיד שלי הוא להפוך אותם לטובים יותר".

מטה וורלד פיס, (משמאל) לוס אנג'לס לייקרס, לצד קובי בריאנט. AP
אל תעזוב אותי, מטה. בריאנט ו-וורלד פיס/AP

* לואיג'י "ג'יג'י" דאטומה, שזכה בתואר שחקן העונה בליגה האיטלקית בעונה החולפת, סיכם בדטרויט. האיטלקי, שהעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות וכמעט 40% אחוזים מחוץ לקשת השלוש בעונתו האחרונה ברומא, יחתום על חוזה לשנתיים עבור 3.5 מיליון דולר. "אני חושב שזה המקום הנכון עבורי בכדי לעשות את הקפיצה המטאורית בקריירה שלי ולהגשים את חלום חיי", אמר דאטומה לאחר הסיכום. "אני מאוד נרגש להצטרף לחבורת השחקנים בדטרויט".

* רישאר אמבה א מוטה ששיחק בעונה האחרונה במילווקי, נשלח בטרייד לסקרמנטו, שתעניק עבורו שתי בחירות סיבוב שני בדראפט בשנים הקרובות.

שחקן רומא לואיג'י דאטומה. GettyImages
מגשים חלום. דאטומה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully