וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הקיץ באורלנדו תצא לדרך

7.7.2013 / 12:08

ליגת הקיץ תחל כשקורטני פלס, לורנס היל, סקוטי הופסון ועוד שחקנים מליגת העל ינסו להרשים את קבוצות ה-NBA השונות

ליגת הקיץ באורלנדו תצא היום (ראשון) לדרך במשחק בין יוסטון לפילדלפיה ולא מעט שחקנים ששיחקו בעונה החולפת ובעבר בליגת העל יזכו להזדמנות. 10 קבוצות בלבד ישחקו בליגת הקיץ בפלורידה שתסתיים כבר ביום שבת הקרוב, ובמקביל תצא לדרך ליגת הקיץ המרכזית בלאס וגאס, שם ישחקו 22 קבוצות, כשבנוסף למיאמי שתשתתף גם באורלנדו וגם בלאס וגאס תשתתף קבוצה נוספת של שחקני ליגת הפיתוח. ללאס וגאס צפויים להגיע נציגי רוב קבוצות ליגת העל, אך גם באורלנדו מספר מאמנים וסקאוטים יצפו בביצועי השחקנים.

סקוטי הופסון הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
ינסה להרשים. הופסון/אדריאן הרבשטיין

כאמור, ליגת הקיץ באורלנדו תיפתח היום בארבע שעון ישראל. בסגל של יוסטון, שם סיכם אמש עומרי כספי, אי אפשר למצוא שחקנים ישראלים, אך מספר מתחרים על העמדה של הישראלי, כמו ג'יימס אנדרסון, וואנדר בלו, טיילר האניקאט וטרנס ג'ונס. בפילדלפיה ישחק הבחירה ה-11 בדראפט מייקל קרטר-וויליאמס לצידו של ג'סטין הולידיי, אחיו של ג'רו, שהספיק לשחק מעט בפילי בשנה שעברה.

המשחק השני יפגיש את בוסטון ואורלנדו. במדי הסלטיקס יהיו לא פחות משלושה נציגים מליגת העל: קורטני פלס מהפועל ירושלים, לורנס היל מהפועל חולון ואלי הולמן מהפועל אילת. כמו כן פאב מלו וקלי אוליניק, הבחירה-13 בדראפט האחרון, ינסו להרשים. אורלנדו תציג את הבחירה השנייה בדראפט ויקטור אולדיפו מאינדיאנה לצד שחקניה מהעונה שעברה מוריס הרקלס, אנדרו ניקולסון וטוביאס האריס, כשראמון מור שעבר בהפועל תל אביב בעונה שעברה יקבל הזדמנות גם כן.

שחקן הפועל ירושילם קורטני פלס. מגד גוזני
גם הוא יהיה שם. קורטני פלס/מגד גוזני

נציג נוסף מהפועל אילת בליגת הקיץ יהיה סקוטי הופסון שישחק בשורות אלופת ה-NBA מיאמי כשלצידו ישחקו שני אקסים של הפועל ירושלים - ג'ארוויס ורנאדו ומייקל דאניגן. ההיט יפגשו את יוטה ג'אז עם טוני גפני, אקס גלבוע/גליל, רודני גרין שעבר בגן נר ובאשקלון, דיונטה כריסמס, שחקנה של צסק"א מוסקבה ששיחק בהפועל עפולה ודלרוי ג'יימס, האח של שון ג'יימס, ששיחק בבני השרון. כמו כן ישחק במדי הג'אז מייקל סטוקטון, הבן של שחקן העבר האגדי ג'ון סטוקטון, הרוקיז המבטיחים טריי ברק ורודי גובר ושחקני הקבוצה מהעונה שעברה ג'רמי אוואנס ואלכס ברקס.

שני משחקים נוספים שלא יציגו נציגי ליגת העל אך לא מעט שחקני שנה ראשונה מבטיחים יפגישו את אוקלהומה סיטי ואינדיאנה ואת ברוקלין ודטרויט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully