וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד ליוסטון? הלייקרס: "אנחנו דואגים לך"

הסנטר יהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי ובארה"ב דווח כי ייפגש עם ראשי הרוקטס. דיווח: כריס פול יאריך את חוזהו בקליפרס

השמועות סביב עתידו של דוויט הווארד ממשיכות לשגע את ה-NBA. על רקע הדיווחים כי הסנטר של לוס אנג'לס לייקרס רוקם עם כריס פול תכנית שתנחית אותו בלוס אנג'לס קליפרס, ב-ESPN דווח כי הווארד ייפגש עם גורמים בהנהלת יוסטון רוקטס וידון עמם על מעבר אפשרי לקבוצה הטקסנית. לפי הדיווח, הרוקטס מארגנים משלחת גדולה ומכובדת לשיחות, אשר תכלול את הג'נרל מנג'ר דריל מורי , המאמן קווין מקהייל, הבעלים לס אלכסנדר, כוכב הקבוצה ג'יימס הארדן, וכוכב העבר של הקבוצה האקים אולג'ואן, שהעביר בעבר אימונים אישיים לדוויט הווארד.

סנטר לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. רויטרס
עובר תהליך שכל הליגה והעולם מעורבים בו. הווארד/רויטרס

דיווח זה מצטרף לשלל הדיווחים על כך שהווארד מתכנן להיפגש עם ראשי דאלאס מאבריקס ואטלנטה הוקס, לפני שיחליט על עתידו. "מקור בליגה אמר שהווארד ייפגש גם עם ראשי גולדן סטייט", נכתב ב-ESPN.

ראשי הלייקרס קיימו בשבועות האחרונים סדרת פגישות עם סוכנו של הווארד, ובשבוע שעבר אמר הג'נרל מנג'ר של הלייקרס מיטש קפצ'אק שהוא "אופטימי" והקבוצה תוכל לשכנע את הווארד לחתום על חוזה חדש בשורות הלייקרס. הווארד יהפוך לשחקן חופשי ב-1 ביולי והלייקרס במרוץ נגד השעון. הלייקרס ינסו להציע להווארד חוזה מקסימום של 118 מיליון דולר לחמש שנים, כשקבוצות אחרות יוכלו להציע לו 88 מיליון דולר לארבע שנים.

"אני לא חושב שיקרה משהו דרמטי אחרי ה-30 ביוני" בנוגע לדוויט", צוטט קופצ'אק ב-USA TODAY. "המסר הוא ברור: אנחנו דואגים לך ואנחנו רוצים שתישאר. אני מבין שיש קבוצות שרוצות אותו, הוא ייכנס לתהליך שאנחנו נהיה מעורבים בו, ונראה איך ייגמר". הווארד עבר ללייקרס בקיץ שעבר אחרי שמונה שנים באולנדו מג'יק. הווארד רשם ממוצע של 17.1 נקודות ו-12.4 ריבאונדים העונה. הסרפס הדיחו את הלייקרס בסוויפ בפלייאוף, ובארבעת המשחקים הווארד רשם ממוצע של 19.7 נקודות ו-14.1 ריבאונדים.

כריס פול שחקן לוס אנג'לס קליפרס. AP
לא עוזב את העיר. כריס פול/AP

* אפקט דוק ריברס: על פי דיווח ברשת ESPN, כריס פול החליט להישאר בקליפרס ולחתום על חוזה חדש בעיר המלאכים. על פי הדיווח, נציגיו של CP3 העבירו מסר לאנשי הליגה לפיו אין טעם לפנות אליו, מאחר והוא הולך להאריך את חוזהו בקליפרס. ספוקלציות בארצות הברית גרסו כי פול עשוי לחבור לדוויט הווארד ולהצטרף אליו לאטלנטה, אך הסיכוי שהתרחיש יתממש קלוש בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully