וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: עומרי כספי הפך לשחקן חופשי

כצפוי, קליבלנד החליטה סופית שלא לממש את האופציה על הפורוורד הישראלי, עם פתיחת שוק השחקנים החופשיים

בזמן שגל מקל מנסה להפוך לישראלי השני ב-NBA, עתידו הנציג הראשון שלנו בליגה הטובה בעולם עדיין לא ברור. היום (ראשון) ייפתח שוק השחקנים החופשיים, כשלפניו כל קבוצה נדרשת להחליט האם לממש את האופציות להארכת חוזיהם של שחקנים רבים, בהם עומרי כספי.

קליבלנד, שאת מדיה לבש הפורוורד הישראלי בשנתייים האחרונות, הייתה יכולה להוציא 3.3 מיליון דולר על מנת להפוך את כספי לשחקן חופשי מוגבל, כדי להשאיר לעצמה את הזכות להשוות כל הצעה שיקבל בשוק, אך בעקבות העונה המאכזבת שעבר, איש באוהיו לא הופתע מההחלטה לוותר על שירותיו.

עומרי כספי מגלה בראיון מיוחד מה שלח אותו לספסל של הקאבס

אסף רביץ מנתח את העונה הרביעית של עומרי כספי ב-NBA

מה הרוויחה קליבלנד כשבחרה את אנתוני בנט בדראפט?

עומרי כספי. GettyImages
יצליח למצוא קבוצת NBA חדשה? עומרי כספי/GettyImages

לקראת הדד ליין המתקרב, החליטו הקאבס שלא להאריך גם את חוזהו של ווין אלינגטון, אך לא פסלו את האפשרות להשוות הצעות תמורת הגארד המוכשר. מוריס ספייטס הודיע לקבוצה שהוא מנצל את אופציית ההשתחררות שלו משנתו האחרונה בחוזה וגם הוא יהפוך לשחקן חופשי.

כעת יחפש כספי קבוצת NBA חדשה שתעניק לו הזדמנות, כשברקע דיווחים רבים על עניין שמגלות בו קבוצות אירופיות, כמובן כולל מכבי תל אביב. לפני כשבועיים הכריז כספי, שרשם העונה 4 נקודות ו-2.7 ריבאונדים בממוצע ב-39 משחקים בהם זכה ל-10.8 דקות לערב בלבד: "אני מקווה שאוכל למצוא את הסיטואציה המתאימה עבורי ואת המאמן והארגון שיתאימו לי. אני מקווה שיהיו לי אופציות טובות ודברים טובים יקרו. בסופו של דבר הקריירה של שחקן היא רכבת הרים ומסע ארוך. היו לי הרבה עליות ומורדות, ואני צריך לעבוד על המשחק שלי בכל רגע נתון. אני צריך לשחק טוב עכשיו, אני מרגיש שהתאקלמתי ואני צריך לחזור להיות עמרי כספי שלמדנו להכיר בעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully