וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו ג'ינובילי: "לא מרגיש שזה הזמן לומר להתראות"

הגארד התייחס לשמועות על פרישתו ורמז על רצונו להישאר בסן אנטוניו: "תענוג לשחק עם הסגל הזה, יהיה קשה לא להמשיך"

מאנו ג'ינובילי פורש? מסתבר שלא כל כך מהר. אחרי שלאורך התקופה האחרונה נפוצו שמועות על פרישתו הצפויה מסן אנטוניו, הגארד בן ה-35 דוחה אותן בבלוג שלו ב'לה נסיון' הארגטינאי, ורומז על רצונו להישאר בקבוצה הטקסנית שצפויה לעבור מהפכה.

"העתיד? אחרי שחשבתי על זה הרבה ולאחר התחושה הרעה בה סיימנו את העונה, אני מרגיש שיהיה קשה מאוד לא להמשיך לשחק. אני מאוד מרוצה מהכימיה שיש בסגל שלנו, ואני לא מרגיש מותש ומאוכזב עד כדי כך שאומר 'די'. עוד לא החלטתי באופן סופי, אבל יהיה קשה מאוד לא להמשיך לשחק", כתב.

מאנו ג'ינובילי שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
האכזבה התחלפה באופטימיות. ג'ינובילי/AP

בימים האחרונים, מיד לאחר הפסד האליפות למיאמי במשחק מספר 7, הועלו בתקשורת האמריקאית השערות לפיהן מאנו שוקל לתלות את הנעליים או לכל הפחות לעזוב את סן אנטוניו. חוזהו של ג'ינובילי בסן אנטוניו פג בתום העונה, וכעת עליו לשקול את צעדיו. "אני מרגיש שאני רוצה לחזור, אבל נראה מה צופן העתיד. על פי חוקי ה-NBA, רק ב-1 ביולי אפשר להתחיל להחתים שחקנים, כך שיש עוד קצת זמן. הייתה עונה ספקטקולרית, והיה פשוט תענוג לשחק עם הסגל של הספרס".

וכיצד הוא מתאושש מאובדן האליפות הדרמטי? "אני מרגיש הרבה יותר טוב. הימים הרעים כבר חלפו, למרות שהיו לי כמה לילות טרופי שינה. עכשיו אני כבר מצליח להבין את גודל ההישג שלנו בעצם ההעפלה לגמר. עד כמה היה קשה בכלל להגיע לסיטואציה שהגענו אליה - מרחק שניות מזכייה באליפות. עד כמה שזה קרוב, ככה זה כואב. אבל כשאתה לבד בלילה ושוכב על הכרית בנחת, אתה מבין שאי אפשר לשכוח את המסע שעשינו. אמנם בסוף היום שחקני מיאמי היו הגיבורים ואנחנו שבורי הלב, אבל זו לא כל האמת".

ג'ינובילי הגיע לסן אנטוניו ב-2002 לאחר שנבחר בבחירה ה-57 בלבד בדראפט. הוא זכה בשלוש אליפויות עם הספרס ונבחר פעמיים למשחק האולסטאר.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס עם מאנו ג'ינובילי. רויטרס
אולי החבילה לא תתפרק בסופו של דבר. דאקן, ג'ינוביליל ופארקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully