וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "עכשיו נוכל לראות מה השתנה מאז 2011"

מיאמי רוצה להימנע משחזור ההפסד לדאלאס במשחק 6 מול סן אנטוניו (4:00, דיווח חי בוואלה! ספורט) . פארקר: "הם ישתפרו"

ב-12 במאי 2011, התייצבו לברון ג'יימס ומיאמי היט למשחק השישי בסדרת הגמר מול דאלאס ב'אמריקן איירליינס ארנה' כשהם בפיגור 3:2. בזמנו, ג'ייסון טרי, דירק נוביצקי והחבורה מטקסס חגגה כל הדרך לניצחון שהעניק לה אליפות, שנתנה פתח לכל המקטרגים של קינג ג'יימס לצאת מהחורים.

שנתיים לאחר מכן, חובת ההוכחה על לברון ועל מיאמי שוב עומדת על הכף, לקראת המשחק השישי בסדרת הגמר מול סן אנטוניו הלילה (בין שלישי לרביעי, 4:00, דיווחים חיים בוואלה! ספורט) בבית. אם תנצח, סן אנטוניו תחגוג זכייה באליפות חמישית וראשונה מאז 2007, שתעניק חותמת סופית לגדולתה של השושלת הנוכחית.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. AP
רק אל תיחנק הפעם. לברון ג'יימס/AP

"אנחנו מצפים לאתגר הזה", אמר לברון ג'יימס לקראת המשחק. "עכשיו נוכל לבדוק האם אנחנו באמת טובים יותר ממה שהיינו בעונה הראשונה ביחד, ב-2011. בכל מקרה, אני תמיד מנסה להתמקד בהווה. נהיה חייבים להיות טובים יותר, ובמיוחד לשפר את היכולת שלנו ברבע הראשון. יש לנו הזדמנות להאריך עוד קצת את הסדרה הזאת. מיאמי תרדוף אחר ההיסטוריה, ותנסה להפוך לקבוצה השלישית בתולדות גמר הפלייאוף שחוזר מפיגור 3:2 בסדרה ומנצחת את שני המשחקים האחרונים בבית. גם דווין וויד כבר לא יכול לחכות, ואמר: "אנחנו רוצים אליפות, לא משנה מה היה. אנחנו טובים יותר ממה שהיינו מול דאלאס בזמנו, ורוצים להוכיח את זה. כל דבר קורה מסיבה מסוימת. לארח את המשחק השישי בבית בפיגור 3:2 זה עדיין לא מצב כל כך רע".

"כל העונה המצוינת שעשינו מתנקזת למשחק אחד", הודה ריי אלן. "אנחנו חייבים לנצח, אין דרך חזרה. כבר היינו בכל כך הרבה סיטואציות קשות העונה, והתגברנו עליהן. נהיה מוכנים גם למשחק מספר 6".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
עוד אחד ודי. טוני פארקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully