וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד וכריס פול ישחקו באותה קבוצה?

ב-ESPN דווח שהשניים רוקמים מהלך שיאפשר להם לשחק יחד: "ישמחו אם מישהו יגרום לזה לקרות". בוש נקנס על התחזות

דוויט הווארד וכריס פול ישחקו ביחד בעונה הבאה? רשת ESPN מדווחת היום (שישי) כי מקורות בליגה דיווחו כי השניים נמצאים בקשר הדוק ופועלים כדי לממש זאת. פול והווארד יהפכו לשחקנים חופשיים בקיץ הקרוב ואין קבוצה בליגה שלא תחפוץ בשירותיהם, אולם לפי אחד המקורות השניים שואפים לשחק יחדיו, באותה קבוצה. "הם מאוד ישמחו לשחק יחד אם מישהו יגרום לזה לקרות", אמר גורם בליגה ל-ESPN.

דוויט הווארד שחקן לוס אנג'לס לייקרס חוסם את ברנדון נייט שחקן דטרויט פיסטונס. AP
הטרייד הבא שירעיד את הליגה? דוויט הווארד/AP

מי שיכולה לגרום לזה לקרות, לפי התקשורת האמריקאית, היא אטלנטה הוקס. הווארד גדל בעיר הזאת ויש להוקס מקום בתקרת השכר עבור שניהם. הווארד לא ממש מחבב כרגע את הרעיון לעבור לאטלנטה, אבל לפי מקור בליגה הוא יעשה זאת אם פול יהיה חלק מהקבוצה. "יהיה לו קשה לעבור לאטלנטה", צוטט מקור בליגה ב-ESPN, "אטלנטה הייתה צריכה לבחור בו בדראפט 2005, אבל היי, כל קבוצה היא אופציה בשלב הזה".

הווארד ככל הנראה יעדיף להישאר בלוס אנג'לס, אבל לפי גורמים בליגה לא מדובר בלייקרס אלא דווקא מעבר לקליפרס הוא שעומד על הפרק. לפי הדיווחים, מכיוון שאין לקליפרס מספיק מקום תחת תקרת השכר עבור הווארד, הם יבצעו מהלך של סיין-אנד-טרייד עם הלייקרס כדי לגרום לזה לקרות. לפי דברי המקור, הקליפרס חוששים לפנות ללייקרס בנוגע לטרייד זה משום שהם מעריכים שהלייקרס יסרבו בתוקף.

ב-ESPN מדווחים כי פול והווארד מתקשרים בעיקר דרך הודעות טקסט, וכי זאת לא הפעם הראשונה בה השניים מנסים לרקום מהלך שיגרום להם לשתף פעולה על הפרקט. במהלך השביתה ב-2011 הם דיברו על האפשרות לשחק יחדיו בדאלאס.

* כריס בוש נקנס ב-5,000 דולר על התחזות במשחק מספר 4 של סדרת גמר ה-NBA. במהלך הרבע השני בניצחון של מיאמי על סן אנטוניו (93:109), בוש ודאנקן נאבקו על עמדה בצבע של ההיט, כשבוש העיף את עצמו לפרקט. עבירה נשרקה נגד דאנקן, אולם ה-NBA ראתה שמדובר בהתחזות.

כריס פול עם תואר ה-MVP, אולסטאר 2013. רויטרס
הפנטזיה הזאת כבר התעוררה בעבר. כריס פול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully