וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס בוש: "לברון אף פעם לא לבד, אנחנו תמיד איתו"

קינג ג'יימס סוף סוף זכה לעזרה מחבריו לטריו: "כשאנחנו מתחברים קשה לנצח אותנו". ג'ינובילי: "אני לא צריך לקלוע בכוח"

דווין וויד שחקן מיאמי היט. AP
הופעה היסטורית. דווין וויד/AP

מספרי המשחק בין סן אנטוניו למיאמי (ההיט ניצחו 93:109 ואיזנו ל-2:2 בגמר)

* הטריו המדובר של מיאמי - לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש - לא חצה עד כה בסדרה את רף 48 הנקודות במשחק אחד, עד ההתפוצצות שהגיעה הלילה עם 85 נקודות, 30 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.

* ההיט, שניצחו והפסידו לסירוגין ב-11 המשחקים האחרונים שלהם, עלו ל-0:6 בפלייאוף הנוכחי במשחקים אחרי הפסד, וההפרש הממוצע שלהם במשחקים הללו הוא 20.7 נקודות. הפעם האחרונה בה רשמו שני הפסדים רצופים הייתה בין ה-8 ל-10 בינואר.

* לברון ו-וויד הפכו לצמד הראשון באותה קבוצה שקולע 30 נקודות כל אחד במשחק חוץ בגמר מאז שאקיל אוניל וקובי בריאנט ב-2002.

* וויד הפך לשחקן השני בהיסטוריה שקולע לפחות 30 נקודות וחוטף לפחות 6 כדורים, אחרי איזיאה תומאס שרשם 43 נקודות ו-6 חטיפות בהפסד במשחק 6 ללייקרס בגמר ב-1988.

* עוד קצת היסטוריה לוויד: רק ארבעה שחקנים רשמו לפניו משחקים של לפחות 30 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 חטיפות במשחק גמר: אלן אייברסון ב-2001, מייקל ג'ורדן ב-1993, סקוטי פיפן ב-1991 וג'וליוס אירווינג ב-1982.

* העדכון התורן מההתקדמות של לברון ברשימת קלעי הפלייאוף בכל הזמנים: קינג ג'יימס עלה למקום התשיעי עם 3,777 נקודות, ועקף את האקים אולג'ואן (3,755) וג'ון הבליצ'ק (3,776).

* התבוסה ב-16 הפרש היא השנייה הכי קשה במשחק בית בפלייאוף עבור הספרס בעידן גרג פופוביץ' וטים דאנקן פרט ל-113:91 לדאלאס ב-2006.

* מאנו ג'ינובילי סיים עוד משחק נפל עם פלוס מינוס של 22-, והוא עומד כעת על 34.5% מהשדה בסדרה ו-37.7% מהשדה בפלייאוף.

* דני גרין צלף עוד שלוש שלשות, ובשלב מסוים עמד עד 14 מ-16 מחוץ לקשת מאז המשחק השני. המאזן של גרין בסדרה הוא כעת 19 מ-28, והוא רחוק שלוש שלשות מהשוואת שיאו של ריי אלן שקלע 22 שלשות בסדרת גמר.

* מאז שהושק ב-1985 פורמט ה-2-3-2 בגמר ה-NBA, כשהסדרה הגיעה לשוויון 2:2, המנצחת במשחק 5 זכתה באליפות ב-7 מ-10 סדרות.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט מול קאווי לאונרד שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
עבר את אולג'ואן והבליצ'ק. לברון ג'יימס/AP

ארבעה משחקים בתוך סדרת גמר ה-NBA, זהות הפייבוריטית לזכייה שוב השתנתה הלילה (בין חמישי ושישי) כשמיאמי חזרה לדרוס עם ניצחון חוץ מצוין 93:109 שהחזיר לה את יתרון הביתיות בסדרה. המפתח של אריק ספולסטרה היה ההתפוצצות של הטריו שלו - לברון ג'יימס עם 33 נקודות, דווין וויד עם 32 וכריס בוש עם 20.

"הסיפור היה איך אני, כריס ולברון נצא ונוביל את הקבוצה לניצחון", הסביר וויד. "דיברנו על כך ששלושתנו צריכים להשפיע במשחק הזה בדרך כלשהי". בוש הוסיף: "אנחנו לא רוצים לשים את לברון לבד על אי. הוא אף פעם לא לבד, אנחנו תמיד שם איתו".

ולברון עצמו סיכם: "אני שם את כל הלחץ על החזה שלי ועל הכתפיים שלי במטרה להיות שם בשביל הקבוצה שלי. היינו צריכים למצוא דרך לנצח, וכששלושתנו מתחברים באותו זמן אנחנו קבוצה שקשה מאוד לנצח. אנחנו יכולים להשתמש במשחק הזה כבונה מומנטום, אבל יש לנו עוד עבודה לעשות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס עם מאמנו גרג פופוביץ'. AP
עזרו לטריו של מיאמי. גרג פופוביץ'/AP

גם גרג פופוביץ' נותר אובד עצות מול הטריו של ההיט: "כשבוש, וויד וג'יימס קולעים כמו שהם קלעו הערב, יהיה לנו קשה מאוד, בטח אם נעזור להם. במקרה כזה כדאי לך לשחק מושלם". טוני פארקר הוסיף: "הם שיחקו הגנה אגרסיבית מאוד, הם לקחו הימורים והסתכנו הרבה, והערב זה עבד להם".

טים דאנקן, שקלע 20 נקודות, הסביר: "הם הגבירו את האינטנסיביות שלהם, עם הרבה לחץ וחטיפות, כמו שידענו שהם יעשו". מאנו ג'ינובילי שנמצא בתקופה איומה הסביר את יכולתו: "אני מופתע. הלוואי שהייתי יכול לקלוע יותר, אבל זה לא קורה. אני צריך לעשות דברים אחרים, ואם הזריקות לא נכנסות לי לנסות להניע את הכדור, להיות חד בלמצוא את הגבוהים ואת הקלעים. אני לא צריך לנסות לקלוע בכוח. זה לא מה שאני עושה, וזה לא מה שנדרש ממני לעשות".

שחקני סן אנטוניו ספרס טים דאנקן, מאנו ג'ינובילי. AP
לא יודע איך לצאת מזה. מאנו ג'ינובילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully