וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מצחיק שיש: מטה וורלד פיס מאבד שפיות בטוויטר

כוכב הלייקרס התחרפן והחל בקרב ציוצים נגד הישות המקורית שלו, רון ארטסט: "אני רוצה קרב מולו, פנים מול פנים". אדיר

שפיות מעולם לא הייתה הצד החזק של מטה וורלד פיס. אבל לפעמים, הפורוורד של לוס אנג'לס לייקרס, המוכר כמובן גם בשמו המקורי רון ארטסט, הולך באמת לאיבוד בתוך ים הבלגן שעובר לו בראש.

היום (ראשון), היה אחד מאותם מקרים ו-וורלד פיס פצח בשורת ציוצי טוויטר מחורפנת במיוחד. תחילה הוא הכניס את רוברט הורי לחמישיית כל הזמנים שלו בטענה ש"אי אפשר להתווכח עם שבע טבעות אליפות" ומשם עבר לפרסום "ספרו": "הספר שאני מוציא ביום שלישי הוא על אבטיחים, פרייד צ'יקן, אני לא יודע לשחות, אחוקים ואוכל סיני. קוראים לו 'בחור שחור טיפוסי'".

בשלב זה, החלו השטויות לעלות מדרגה: "אני לא מצייץ יותר בחודשיים הקרובים. אני חייב לעשות סידורים וללכת למכולת. אוהב אתכם חבר'ה, מטה אאוט, AKA, פיס אאוט" (פיס אאוט = להתראות, בסלנג באנגלית).

שחקן לוס אנג'לס לייקרס מטה וורלד פיס. GettyImages
מה עוד נשאר להגיד? וורלד פיס/ארטסט/GettyImages

אלא שמי שחשב להאמין לציוץ הפרידה הזה התבדה במהרה: "הקרב על הנדל"ן. מי יאמין בצ'יזבורגר שלו? הספרס סומכים על הלחמנייה מחיטה מלאה שלהם. האם ההיט יביאו את החסה?", הוא פירשן את גמר ה-NBA ומיד חזר ל"אוקיי, אני לא מצייץ בחודש הקרוב".

גם ההכרזה הזו כמובן לא החזיקה יותר מכמה רגעים: "כל אלה שהפסיקו לעקוב אחרי. תחזרו. רק תשאירו את הטלפון על שקט, שלא אעיר אתכם".

בשלב זה החל המאבק הסכיזופרני: "רון ארטסט קרא למטה פרצוף של שוטף כלים כי הוא לא עוקב אחרי אנשים בחזרה. אז אל תאשימו את רון, תאשימו את מטה", הוא צייץ בתגובה לטענות חלק מהעוקבים על כך שהוא עצמו עוקב רק אחרי הסוכנות שלו. "אני לא מצייץ שלושה ימים עכשיו". לא באמת.

"אני רוצה לקיים איתכם שיחה על רון ומטה", הוא פנה לעוקבים, "אתם רוצים תשובות משני החבר'ה הקלאסים והמיוחדים האלה?". הציוץ הבא: "אוקיי. זה מטה עכשיו. רון יענה בטוויטר בשעה הבאה. אני הולך לישון". וכעבור כמה דקות: "היי חבר'ה, זה רון ארטסט. הרבה זמן לא התראנו. מטה מצייץ יותר מדי, אז נעשה את זה קצר. ביי!!". ומיד לאחר מכן: "OMG!!!! אני לא מאמין לזה!!!! כאן מטה. רון הרגע זרק עליי מים על הפנים ושאל אותי איך זה מרגיש!!!! אני כל כך כועס! אני צריך לתקוף אותו בחזרה!????". ולקינוח: "אני רוצה לפגוש את רון, פנים מול פנים, ב-FOX TV. קרב בשידור חי. אני אקבע את התוצאה".

את הטירוף הוא חתם ב: "אני מקווה שכולכם נהנתם. הייתם עדים להיסטוריה. איזה מופע!". איזה קוקו!

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully