וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס רודמן: "לברון היה עוד שחקן בינוני בשנות ה-90"

שיקגו של אז מול מיאמי של היום? התולעת יורה: "אין ברק במשחק של לברון. כל מה שהשחקנים יודעים היום זה להתלונן"

יש שאלות היפותטיות שלעולם לא נוכל לקבל עליהן תשובה. אחת כזו היא איך היה משתלב לברון ג'יימס בין שלל הכוכבים ב-NBA בשנות ה-90. אבל יש מי שמספק לכך תשובה, או לפחות מניח שהוא יודע איך הדברים היו נראים: דניס רודמן.

כוכב העבר טוען שלברון היה "בינוני", אם היה משחק באותן שנים לצד כוכבים כמו מייקל ג'ורדן ואחרים. "בראיון ל'דן פטריק שואו' הוא אמר את הדברים הבאים: "זה באמת לא ניתן להשוואה. אם לברון היה משחק בשנות ה-80 המאוחרות וה-90 המוקדמות, הוא פשוט היה שחקן בינוני. לעשות את מה שמייקל עשה. מה שהוא עשה היה יותר מכריזמה...לברון הוא יותר. אין ברק במשחק שלו. הוא שחקן נהדר, אל תבינו אותי לא נכון, הוא שחקן מדהים, אבל מבחינתי, סקוטי (פיפן) ומייקל (ג'ורדן) הם שני השחקנים הכי טובים שראיתי".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט מאוכזב. רויטרס
"סקוטי פיפן היה שומר עליו בקלות". לברון ג'יימס/רויטרס

רודמן כנראה יודע על מה הוא מדבר אחרי שהוא היה שותף לשלוש עונות אליפות עם ג'ורדן בין 1996 ל-1998. "פשוט נמאס לי מאנשים שמנסים להשוות בין ג'יימס למייקל ג'ורדן", הוסיף רודמן. "אלה זמנים שונים. לברון הגיע למשחק בעידן מושלם. מייקל הגיע למשחק כשאפשר היה להרביץ לאנשים, להוריד אותם, לקלוע מהעונשין ולחזור. לברון לא יכול לעשות את זה. כל מה שהם יכולים לעשות היום זה להתלונן על עבירה. רק להתלונן".

רודמן גם נשאל מה היה קורה עם הבולס של אז היו משחקים נגד מיאמי של היום, ורודמן השיב בלי להסס: "אין פה תחרות בכלל. להיט יש יותר כישרון ממה שהיה לנו, אבל לנו היו שחקנים חכמים יותר. הייתי לוקח את כריס בוש בקלות. זו לא בעיה בכלל. ואיך דווין וויד היה מסתדר עם סקוטי פיפן? וסקוטי פיפן היה שומר על לברון בקלות. ואיך היו שומרים על ג'ורדן ופיפן?".

דניס רודמן כדורסלן עבר. AP
יורה בלי הכרה. דניס רודמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully