וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי בגמר ה-NBA אחרי 76:99 מוחץ על אינדיאנה

ההיט שמו מאחור את החיכוכים בין הכוכבים והתפוצצו במשחק 7 בגמר המזרח. לברון צלף 32 נקודות (15 מ-16 מהקו), וויד הוסיף 21 והפייסרס התפרקו כבר ברבע השני. בלילה שבין חמישי לשישי: סן אנטוניו מגיעה למיאמי למשחק הראשון של גמר ה-NBA

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט עם גביע אליפות המזרח. Mike Ehrmann, GettyImages
גמר שלישי ברציפות. לברון וגביע אליפות המזרח/GettyImages, Mike Ehrmann

סדרת גמר המזרח הייתה מותחת ומרתקת בהרבה מהצפוי, אבל הבוקר (שלישי) היא כבר לא סיפקה דרמה מיוחדת, כשמיאמי הביסה את אינדיאנה 76:99 והשלימה 3:4 בסדרה. הפייסרס היו אנדרדוג נהדר לאורך הסדרה, הסתכלו לאלופה בלבן של העיניים והאמינו ביכולתם לרשום סנסציה אדירה, אבל ברגע האמת, במשחק 7 הגורלי, ההיט התחברו מחדש ושייטו לניצחון קל ששלח אותם בחזרה לגמר ה-NBA, שנה אחרי ה-3:4 על בוסטון בגמר המזרח אשתקד.

כעת יהיו ללברון ג'יימס וחבריו שלושה ימים בלבד לנוח לפני פתיחת הופעתם השלישית ברציפות בגמר ה-NBA, בו תחזיק מיאמי ביתרון ביתיות מול סן אנטוניו, שנחה כבר למעלה משבוע מאז שהשלימה סוויפ חלק על ממפיס בגמר המערב. שני המשחקים הראשונים ייערכו בפלורידה, משם תמשיך הסדרה לשלושה משחקים בטקסס, ואם יהיה צורך לשניים נוספים במיאמי.

דווין וויד שחקן מיאמי היט. Chris Trotman, GettyImages
סוף סוף חזר לעצמו. דווין וויד/GettyImages, Chris Trotman

דווין וויד אותת כבר בפתיחה שאחרי סדרה בינונית הוא מתכוון להגיע הפעם לעבודה, ולמרות ששתי הטבעות רצופות של דייויד ווסט העלו את אינדיאנה ל-6:12 מוקדם, השליטה עברה במהירות למיאמי בזכות פלאש ולברון. הרבע הראשון עוד הסתיים ב-19:21 לפייסרס, אבל אז ריי אלן נכנס לעניינים ושכח מכושר הקליעה החלש שלו עם שתי שלשות מומנטום. בהמשך אפילו כריס בוש החל לצלוף והקפיץ את הפער ל-29:39, והאורחים התקשו לעצור את המפולת שהסתיימה ב-16:33 ברבע השני ו-37:52 להיט במחצית.

אם באינדי בנו על קאמבק אחרי שג'ורג' היל פתח את המחצית השנייה עם שלשה, וויד שוב הבהיר שמיאמי לא מתכוונת אפילו להיגרר למשחק צמוד, והמקומיים רק הגדילו את ההפרש, שצמח עד 55:76 בסיום הרבע השלישי. בדקות האחרונות שהיו גאברג' טיים מוחלט הפער כבר הגיע ל-63:91, לפני שרוי היברט התעורר וצימק אותו במעט, לא לפני שהרוחות התחממו בפעם האחרונה בסדרה, כשנוריס קול וג'ף פנדרגרף החליפו מילים והורחקו שתי דקות לסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. Mike Ehrmann, GettyImages
עדיין לא כוחות. פול ג'ורג'/GettyImages, Mike Ehrmann

בפעם הראשונה בסדרה ההיט הצליחו לנצח בריבאונדים עם 43 לעומת 36, והפייסרס אומנם שמרו את יריבתם על 39.5% מהשדה (לעומת 40.6% שלהם), אבל איבדו 21 כדורים (לעומת 11) והיו רחוקים מרמתם הרגילה בהגנה.

לברון סיים עם 32 נקודות (8 מ-17 מהשדה, 15 מ-16 מהקו), 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. וויד רשם 21 נקודות (7 מ-16 מהשדה, 9 מ-9 מהקו), 9 ריבאונדים ו-5 איבודים. אלן תרם 10 מהספסל (3 מ-5 לשלוש), כריס בוש שוב לא הגיע לדאבל פיגרס עם 9 נקודות (3 מ-13) ו-8 ריבאונדים, וכריס אנדרסן רשם החטאה ראשונה בסדרה כשסיים עם 7 נקודות (1 מ-3).

בצד השני היברט קלע 18 נקודות (7 מ-11) והוסיף 8 ריבאונדים אבל לא תיפקד בדקות בהן קבוצתו התפרקה. ווסט הוסיף 14 נקודות (6 מ-15), ג'ורג' היל סיים עם 13 נקודות (4 מ-14) ופול ג'ורג' נעלם לגמרי עם 7 בלבד (2 מ-9). לאנס סטיבנסון תרם 10 נקודות (4 מ-8), 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

דייויד ווסט שחקן אינדיאנה פייסרס. Mike Ehrmann, GettyImages
אולי בשנה הבאה. הפייסרס בסיום/GettyImages, Mike Ehrmann

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully