וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד מתוסכל ממייק ד'אנטוני

על פי דיווח בארה"ב, הסנטר קיים שיחה עם מיץ' קופצ'ק וטען שהמאמן התעלם מדבריו, כשיוסטון הוזכרה כמועמדת להחתימו

כמעט שלושה שבועות עברו מאז שלוס אנג'לס לייקרס הודחה מפלייאוף ה-NBA, ומאז שקט בגזרת דוויט הווארד שסיים את חוזהו בקבוצה. רשת ESPN מפרסמת הלילה (בין שני לשלישי) כי מדובר בשקט מתוח מאוד, בעקבות שיחה שקיים הסנטר הגדול עם הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, מיץ' קופצ'ק, לאחר שיחת הסיום הכללית שלו ושל המאמן מייק ד'אנטוני עם כל שחקני הקבוצה.

על פי הדיווח, במהלך השיחה הביע הווארד תסכול רב מהיחס של המאמן כלפיו, ובעיקר מהעובדה שד'אנטוני פנה במהלך העונה לקובי בריאנט וסטיב נאש בבקשה למנהיגות ובסוגיות שונות והתעלם מדבריו של הסנטר שהגיע בקיץ שעבר מאורלנדו.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
לא ביחד לעוד זמן רב? דוויט הווארד וקובי בריאנט/AP

כמו כן, בתקופה האחרונה חל שינוי משמעותי בצוות המקצועי של הלייקרס, שינויים שמקטינים את הסיכוי שהאוורד ימשיך בהוליווד לעונה נוספת. ד'אנטוני בחר שלא להמשיך עם עוזר המאמן צ'אק פרסון, שנחשב לאחד מתומכיו הגדולים של האוורד, אך בעיקר מדובר ברצונו של עוזר המאמן סטיב קליפורד, שהגיע עם הסנטר מאורלנדו, להפוך בעונה הבאה למאמן ראשי. קליפורד נפגש בתקופה האחרונה עם ראשי מילווקי ושארלוט בנושא. "אם קליפורד יעזוב, זה יסיר את כל החוצצים בין ד'אנטוני והאוורד וזה רע מאוד", אמר גורם בקבוצה ל-ESPN.

במידה ויחליט להשאר בלוס אנג'לס ירוויח הווארד 118 מיליון דולר ל-5 שנים, חוזה מקסימום, אך אם יעזוב יוכל לזכות רק ב-87.6 מיליון דולרים ל-4 שנים. יוסטון ודאלאס מוזכרות כמובילות לקלוט את שירותיו של השחקן בן ה-27, בעיקר בשל העובדה שהן ממוקמות בטקסס, היכן שיש הקלות במס הכנסה. יוסטון מוזכרת כמועמדת המובילה בעיקר בשל העובדה שהסנטר עבד לפני שני קייצים עם שחקן היכל התהילה האקים אולג'ואן, בנוסף ההרגשה היא שביחד עם ג'יימס הארדן יוכל לגדול כשחקן בתוך המערכת. קבוצות נוספות שמוזכרות כמועמדות הן קליבלנד ואטלנטה.

שחקן יוסטון רוקטס ג'יימס הארדן. רויטרס
החבר החדש של הסנטר הטוב בליגה? ג'יימס הארדן/רויטרס

מאז שקיים את השיחה עם קופצ'ק שמר הווארד על שקט יחסי ויצא לטיול דיג. הוא צייץ 6 פעמים בחשבון הטוויטר שלו, אך לא בנסיבות שקשורות לחוזה שלו, כשמקורבו ציין כי הוא נזהר מאוד לא להרגיז את המאמן שנחשב לחם מזג. "אני חושב שדוויט אוהב לנצח, הוא אוהב לשחק ברמות הגבוהות", אמר מיץ' קופצ'ק בנושא זה, "הוא בסדר גמו עם מייק ד'אנטוני אבל אני לא באמת מודאג אם שחקן אוהב את המאמן, ככה שאני לא שואל את השאלה הזאת. המאמנים שלנו נמדדים בניצחונות והפסדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully